اونس طلا2414.89
مظنه14,496,000
18 گرم3,346,400
ارزش سکه32,659,488
قدیم (بهار)37,200,000
جدید (امامی)40,200,000
نیم23,300,000
ربع14,600,000

5 ترفند جالب برای خواندن ذهن مردم

همه ما لحظاتی را داشته‌ایم که آرزو می‌ کردیم می ‌توانستیم آنچه در ذهن دیگران است را بخوانیم یا وانمود کنیم که ابرقهرمانی هستیم که می‌ توانیم ذهن‌ بقیه را بخوانیم.

اما اگر به شما بگوییم که در واقع می توانید ذهن افراد را فقط با مشاهده زبان بدن آنها بخوانید، چه؟

با وجود قدرت کلمات، گاهی اوقات می توان آنها را با حرکات یا ژست های بدن اشتباه ترجمه کرد. با این حال، بیشتر زبان بدن ما به ضمیر ناخودآگاه ما که بخشی از ذهن هم هست متصل است و ما خودمان را در حال انجام کارهایی می بینیم که به طور طبیعی ظاهر می شوند و فقط پس از انجام آن متوجه می شویم.

در ادامه 5 ترفند جالب برای خواندن ذهن بقیه را با شما به اشتراک می گذاریم. در ادامه همراه ما باشید.

1-چشمان آنها را دنبال کنید.

نگاه کردن به راست و مستقیم به معنای دروغ گفتن است زیرا تخیل و خاطرات فعالیت را فعال می کند. اما نگاه کردن به چپ و پایین هنگام صحبت نشان می دهد که گوینده یا در حال یادآوری حقایق یا جمع آوری افکارش است.

2-اگر بیش از حد سر تکان می دهند

گاهی اوقات وقتی در مورد چیزی صحبت می کنیم که ممکن است طرف مقابل آن را دوست نداشته باشد، ممکن است به طور مکرر و بیش از حد شروع به تکان دادن سر کند. اگر کسی به توانایی خود در پیروی از دستورالعمل ها شک کند، بیش از حد سر تکان می دهد. به همین دلیل است که باید توجه کنید و وقتی شروع به انجام دادنش کردید، سرعت خود را کم کنید و سعی کنید آن را به روش دیگری بیان کنید.

3-آنها در حال لبخند ساختگی هستند.

بسیاری از ما از چین و چروک هایی که خیلی زود ظاهر می شوند شکایت داریم. اما چیزی که ما نمی دانستیم این است که چین و چروک می تواند به شما بگوید که آیا لبخند واقعی است یا نه. این به این دلیل است که لبخندهای ساختگی مسری نیستند، بنابراین چشمان شما همراه با لب هایتان نمی خندند.

4-فک خود را فشار می دهند

فک فشرده نشانه استرس است. اگر دیدید که آنها این کار را می کنند، به این معنی است که آنها به چیزی استرس زا فکر می کنند. در هر صورت، چه متوجه شوند و چه نشوند، ناخودآگاه این اتفاق می افتد.

5-چگونه تشخیص دهیم که آیا احساسات آنها الکی است

احساسات به طور مساوی در بیان صورت آشکار می شوند، بنابراین اگر یک طرف صورت آنها فعال تر از طرف دیگر باشد، ممکن است احساسات شان الکی باشد.

این 5 مورد پر کابردترین ترفند های امروزی برای خواندن ذهن بقیه است. اگر برای شما مفیده بوده است ترفند های این مقاله را با دوستانتان به اشتراک بگذارید.

برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد