اونس طلا2302.52
مظنه14,531,000
18 گرم3,354,400
ارزش سکه32,738,343
قدیم (بهار)38,000,000
جدید (امامی)41,100,000
نیم23,700,000
ربع15,100,000

داشتن این ویژگی ها شما را به دختر مورد علاقه تان خواهد رساند

علاوه بر تفاوت ها و علاقه های شخصی هر فرد، ویژگی هایی وجود دارد که می تواند شما را تبدیل به فرد مورد علاقه دختر ها کرده و باعث شود تا دختر مورد علاقه خود را به دست آورید.

به گزارش سایت طلا، برای بسیاری از افراد جذب کردن دختر مورد علاقه شان یکی از سخت ترین کار های دنیا به شمار می رود اما می توان با داشتن برخی از ویژگی ها که در ادامه خواهیم گفت به راحتی این کار را انجام دهید.

1. اعتماد به نفس بالا: دختران به طور کلی به مرد هایی جذب می شوند که اعتماد به نفس بالاتری دارند؛ در نتیجه کار هایی انجام دهید تا اعتماد به نفستان افزایش یابد.

2. خودتان را با دیگران مقایسه نکنید: مقایسه خودتان باعث می شود تا احساس خوبی به فردی که هستید نداشته باشید و در نتیجه دیگران از شما خوششان نمی آید.

هوش

3. ظاهری زیبا داشته باشید: همه چیز ظاهر شما نیست اما داشتن ظاهری زیبا و آراسته می تواند در جذب کردن دختران تاثیر بسیار زیادی داشته باشد.

4. خوش اخلاق باشید: لبخند زدن و خوش اخلاق بودن هنگام مصاحبت می تواند شما را فردی دوست داشتنی نشان دهد.

5. خواستنی باشید: سعی کنید باهوش، کنجکاو و آگاه باشید. همچنین مهربان بودن، داشتن رفتار مناسب و تلاشگر بودن می تواند شما را تبدیل به فردی خارق العاده کند.

لبخند

6. شوخ طبع باشید: لبخند زدن و شوخی های به جا می تواند شما را خواستنی جلوه دهد. خنده رو بودن باعث می شود تا اطرافیان شما احساس بهتری به خود داشته باشند و در نتیجه به شما جذب می شوند.

7. به تحصیل خود اهمیت دهید: به طور کلی دختران به مرد های باهوش جذب می شوند. اما این به معنی مغرور بودن نیست و همیشه تلاش کنید فروتنی از خود نشان دهید.

8. ورزش کنید: ورزش کردن علاوه بر اینکه سلامتی شما را ارتقا می دهد نشان دهنده قدرت بدنی شماست و قدرت بدنی بالاتر می تواند بسیار جذب کننده باشد.

ورزش

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد