اونس طلا2320.5
مظنه14,996,000
18 گرم3,461,800
ارزش سکه33,785,988
قدیم (بهار)38,200,000
جدید (امامی)41,800,000
نیم24,100,000
ربع15,300,000

6 دلیل روانشناختی اینکه چرا یک نفر برای ما جذاب به نظر می رسد ؟

معیارهای جذابیت برای افراد مختلف متفاوت است. استانداردهای زیبایی تقریبا ثابت است و اما هر چه زمان می گذرد جامعه و سلیقه افراد به سمت و سویی دیگر می رود.

در این مقاله تصمیم گرفتیم به دنبال معیار های زیبایی برویم که گاهی اوقات متوجه آن ها نیستیم در ادامه همراه ما باشید.
1-تناسب دور کمر
تناسب کمر با باسن همیشه یکی از مهم ترین ویژگی های ظاهری یک زن محسوب می شود. و همانطور که برخی تحقیقات نشان می دهد، هر چه نسبت دور کمر به باسن کمتر باشد، یک زن برای یک مرد جذاب تر به نظر می رسد.
2-تقارن صورت
محققان تأیید کرده‌اند که ما چهره‌های متقارن را جذاب‌تر از چهره‌هایی با تقارن کمتر ارزیابی می‌کنیم، زیرا گیرنده‌های بینایی ما می‌توانند آنها را بسیار آسان‌تر پردازش کنند. دلیل دیگر این امر این است که ما چهره های متقارن را از نظر بیولوژیکی با ژن های خوب مرتبط می کنیم.
3-رژیم
یک مطالعه کوچک وجود دارد که نشان می دهد ترجیحات غذایی در واقع می تواند یک مرد را برای یک زن جذاب تر کند. بوی مردانی که اخیراً میوه‌ها و سبزیجات می‌خورند نسبت به مردانی که بیشتر غذاهایی مانند نان و ماکارونی می‌خورند، ترجیح داده می‌شود.
4-بو
رایحه یک زن در واقع می تواند بر جذابیت آنها برای مردان تأثیر بگذارد. اما این در مورد بوی خاصی صادق است: بویی که بر اساس هورمون های تولید مثل زنان است. همانطور که تحقیقات نشان می دهد، زنان در مرحله تخمک گذاری برای مردان بسیار جذاب تر هستند، زیرا سطح هورمون ها در این زمان در اواسط چرخه بالاتر است که نشان دهنده باروری آنها است.
5-ذائقه
هنگامی که رو بوسی می کنیم، باکتری های زیادی را مبادله می کنیم، و این، همانطور که مطالعات نشان می دهد،معنای عملی نیز دارد. این به ما کمک می کند تا بفهمیم آیا با این شخص خاص همخوانی خوبی داریم یا خیر.بنابراین نوع ذائقه یک فرد واقعاً می تواند او را برای ما کم و بیش جذاب کند.
6-مردمک
مردمک ها در پاسخ به احساسات اندازه خود را تغییر می دهند و زمانی که ما خوشحال هستیم بزرگتر می شوند.برخی از مطالعات نشان می دهد که ما ناخودآگاه افراد با مردمک بزرگ را جذاب تر می دانیم زیرا نشان دهنده علاقه متقابل آنها به ما است. در گذشته، زنان ایتالیایی با استفاده از عصاره سمی گیاه بلادونا، مردمک چشم خود را عمدا گشاد می کردند تا برای خواستگاران مرد جذاب تر به نظر برسند.

برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد