اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

اگر این نشانه ها را دارید از رابطه خود راضی نیستید

چگونه بفهمیم در یک رابطه ناراضی هستید یا خیر.روابط سالم دارای تعارض هستند .

چگونه بفهمیم در یک رابطه ناراضی هستید یا خیر

دیگه اصلا دعوا نمیکنی

روابط سالم دارای تعارض هستند .یک دوز معمولی از اختلاف نشان می دهد که رابطه شما در حال رشد است.

زمانی که یک زوج اصلاً دعوا نمیکنند یا اختلاف نظر ندارند، این نشانه آن است که هر دوی زوج از تأثیری که می توانند روی یکدیگر بگذارند و احتمالا تسلیم شده اند و احساس ناامیدی می کنند.

شما همیشه دوستان و خانواده خود را بر شریک زندگی خود اولویت می دهید.

در حالی که مهم است که برای افراد دیگر هم وقت بگذارید، اگر همیشه ترجیح دهید آنها را به جای شریک زندگی خود ببینید، مشکل ساز می شود. اگر برای امنیت و حمایت احساسی بیش از حد به دوستان یا خانواده متکی هستید این نشان میدهد نه تنها میل به انتقال احساسات به شریک زندگیتان را از دست داده اید، بلکه ممکن است دیگرکنار او احساس امنیت نداشته باشید .

احساس می کنید زیر میکروسکوپ هستید.

وقتی فردی ناراضی است، کوچکترین چیزها او را ناراحت میکند. شما با کوچکترین انتقادی یا قضاوت ناراحت میشوید. وقتی احساس میکنید دائماً ناراحت هستید، چگونه میتوانید شادی را تجربه کنید؟

هیچ تشکری وجود ندارد

در یک رابطه، شما کارهای زیادی برای طرف مقابل انجام می دهید .احساس قدردانی، احساس شنیده شدن، و احساس دیده شدن، همه نشانه های مهم یک رابطه صمیمی هستند. وقتی قدردانی از بین می رود ودو نفر از تشکر کردن و شناخت نقاط قوت و تلاش های یکدیگر دست می کشند، انگیزه کمتری برای ادامه دادن به کارهایی که امیدوارید شریک زندگی تان قدردانش باشد وجود دارد

هیچ چیز خوبی برای گفتن در مورد رابطه شما وجود ندارد.

مطمئناً هر رابطه ای معایبی دارد. اما اگر فقط میتوانید خاطرات منفی یا بد را در مورد رابطتان به یاد آورید ، ممکن است به این معنی باشد که بدی آن بیشتر از خوبی آن است .وقتی دائماً احساس ناراحتی یا نارضایتی می کنید، ممکن است فکر کردن به زمان های شاد دشوار باشد.

یک نفر همیشه جدی است

بدیهی‌ترین چیزی که ما اغلب نادیده می‌گیریم، نگرش شریکمان است. اگر وقتی در کنارتان هستند دیگر لبخند نمی‌زنند، محبت نمی‌کنند یا رفتار خوشایندی در حضور شما نشان نمی‌دهند، به احتمال زیاد، ناراضی هستند.

تغییر در نگرش ممکن است به دلیل یک روز بد در محل کار باشد، اما این همیشه نمی تواند بهانه باشد. شریک زندگی شما باید بتواند به دلیل حضور در کنار شما آرام و در لحظات شادی باشد، حتی اگر کمی طول بکشد. آنها نباید عصبان یا حالت ناخوشایندی داشته باشند.

بی احترام وجود دارد

احترام برای یک رابطه شاد و سالم ضروری است و این یعنی احترام در همه جهات. وقتی شریک زندگی‌تان از طریق زبان توهین‌آمیز، اعمال توهین‌آمیز، و/یا درگیر شدن در فعالیت‌هایی که می‌داند مناسب نیستند احترام شما را نگه نمیدارد، این نشانه آن است که این رابطه درست نیست.

یک ضرب المثل قدیمی را میگوید، مردم همان کاری را با شما انجام می دهند که به آنها اجازه می دهید با شما انجام دهند. اگر اجازه دهید چرخه بی‌احترامی ادامه پیدا کند و چیزی در مورد آن نگویید، متأسفانه، رابطه تان ادامه نخواهد یافت و این باعث ایجاد یک رابطه ناسالم و ناخوشایند می شود.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد