اونس طلا2298.38
مظنه15,006,000
18 گرم3,464,100
ارزش سکه33,808,518
قدیم (بهار)38,200,000
جدید (امامی)41,800,000
نیم24,300,000
ربع15,500,000

این پنج زبان عشق را حتما بخوانید

آیا میخواهید به عشقتان بگویید که دوستش دارید ؟ این مطلب را بخوانید

به گزارش سایت طلا استفاده از زبان های عشق برای قدردانی از مردم، حمایت از دوستان، محبت به شریک زندگیمان بسیار ضروری است.

دکتر گری چپمن 5 زبان عشق را در سال 1992 نوشت. او اصطلاح "زبان های عشق" را برای توضیح روش های متفاوت ما برای بیان کردن عشقمان به دیگران را توضیح می دهد. اما زبان های عشق فقط برای معشوق ما نیست! شما می توانید از زبان های عشق برای قدردانی از همکارانتان ، برای حمایت از دوستان، خانواده و نشان دادن آن به شریک زندگیتان استفاده کنید.

پنج زبان عشق

زمان کافی

زمان کافی صرفا برای انجام کارهایتان نیست . شما باید زمانتان را مدیریت کنید و سعی کنید برای افرادی که دوستشان دارید وقت بگذارید. درست است که شما به تنهایی نیاز دارید، اما اگر به طور مداوم بخواهید تنها باشید و به کارهایتان رسیدگی کنید اطرافیانتان را می رنجانید ولی اگر زمانتان را که با کسانی که دوست دارید بگذرانید ، نه فقط شما لذت میبرید بلکه میتوانید با این کار به آنها بگویید که دوستشان دارید و برای شما ارزش دارند.

تماس بدنی

شما میتوانید عشق را از طریق در آغوش گرفتن، بوسیدن و حتی به ساده ترین شکل مانند دست گذاشتن بر شانه کسی نشان دهید. این کار شما محبتتان به آن شخص را نشان می دهد تا احساس کند که او را دوست دارید و عشق خود را به کسانی که به آنها اهمیت می دهید، نشان می دهد. اگر احساس تنهایی میکنید، به تماس فیزیکی نیاز دارید .شما میتوانید عشق خود را با نزدیک شدن، ماساژ، و حتی نشستن کنار کسانی که به آنها اهمیت می دهید، نشان دهید.

هدیه دادن

زبان عشق دادن هدایای بزرگ یا عجیب و غریب و گران نیست. هدیه می تواند یادداشت عاشقانه، گل و یا دادن یک شیرینی باشد. این هدایای کوچک نشانه هایی از عشق است. افرادی که به هدیه نیاز دارند، زمانی که پول و زمان خود را برای آنها میگذارید خوشحال می شوند. اگر شما فکر می کنید که باید صبر کنید تا در تعطیلات یا روزهای تولد، به آنها هدیه دهید اشتباه میکنید. هدایای بی مناسبت عشق را بیشتر به دیگران منتقل می کنند.

خدمت و کمک

زمانی که کسی برای شما کاری را انجام می دهد نوعی ابراز عشق است،. این کارها می تواند مثل تمیز کردن، پخت و پز، رانندگی، و یا حتی انجام یک کار کوچک باشد. با انجام این کار، دیگران عشق شما را احساس می کنند .عزیزان خود را با کمک به آنها خوشحال کنید، نه به این دلیل که کارها ساده است، بلکه به این دلیل که آنها نیازدارند بدانند شما آنها را دوست دارید. اگر شما فکر میکنید این کارها بی اهمیت هستند، اشتباه میکنید.

واژه های تأیید

واژه های تأییدی ، نوعی ابراز عشق کلامی برای اطرافیانتان است تا بیان کنید که چقدر آنها را دوست دارید و به آنها اهمیت می دهید. شما می توانید با تعریف کردن، به آنها این اطمینان را بدهید که برای رفتارها و کارهایشان ارزش قائل هستید. اینگونه میتوانید عشق درونی خود را از طریق کلامی و با یک تعریف بیان کنید.

افرادی که نیاز به تعریف دارند، دوست دارند آن را از افرادی که دوست دارند بشنوند. همه ما نیاز به کلمات تأییدی داریم و نیاز داریم به طور مداوم آن را از عزیزانمان بشنویم تا مطمئن شویم که ما را دوست دارند.

به طور معمول، مردم یک زبان اصلی عشق و یک ثانویه دارند. مهم است که این زبان را بشناسیم تا بتوانیم احساساتمان را به عشقمان ، دوستان و همکاران خود نشان دهیم .

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد