اونس طلا2376.64
مظنه14,536,000
18 گرم3,355,600
ارزش سکه32,749,608
قدیم (بهار)38,000,000
جدید (امامی)40,700,000
نیم23,700,000
ربع15,000,000

دلایلی که جدا شدن از عشقتان را برایتان سخت میکند!

چرا جدا شدن از کسی که زمانی دوستش داشتید اینقدر سخت است؟

ممکن است دلایل زیادی وجود داشته باشد که احساس کنید رابطه عاشقانه ندارید و بهترین گزینه این است که جدا شوید. اما چرا جدا شدن از کسی که زمانی دوستش داشتید اینقدر سخت است؟ پاسخ در خود سوال نهفته است، شما زمانی آنها را با تمام وجود دوست داشتید و نمی خواهید به آنها صدمه بزنید.

چند دلیل واضح وجود دارد که چرا جدا شدن از یک نفر حتی اگر دوستش نداشته باشید، سخت است. دانستن و درک آنها ممکن است به شما کمک کند که بتوانید قدمی بردارید و از او جدا شوید تا هر دو بتوانید بدون هم در رابطه ای سالم تر زندگی خود را ادامه دهید.

چرا جدایی از کسی که دوستش دارید اینقدر سخت است؟

ازصدمه زدن به او احساس بدی دارید

این یک دلیل بزرگ است که چرا مردم برای جدا شدن از کسی که دوستش ندارند و کسی که بیشتر از همه به آنها صدمه زده تلاش می کنند .

شما نمی خواهید دوستان خود را از دست دهید

عجیب به نظر می‌رسد، اما بسیاری از افرادی که به سختی می‌توانند از کسی جدا شوند بخاطر تأثیری است که بر روابط آنها با دوستانشان می‌گذارد. بیشترمردم نگران این هستند که اگر از کسی جدا شوند ممکن است بر زندگی اجتماعی آنها تأثیر بگذارد اما متأسفانه این تصمیم که زندگی خود را بخاطر زندگی اجتماعی خود در شرایط بدی قرار دهید ایده خوبی نیست.

امیدوارید همه چیز تغییر کند

پذیرش این دلیل واقعاً سخت است که چرا نمی‌توانید از کسی جدا شوید زیرا انجام این کار به این معنی است که شما پذیرفته‌اید که همه چیز ممکن است تغییرکند، باید بدانید به همان اندازه که امیدوارید اوضاع به حالت قبل برگردد ممکن است برنگردد یا بهبود نیابد و شما فقط وقت خود را تلف میکنید.

فکر میکنید هرگزعاشق نخواهید شد

یکی از دلایل اصلی که جدا شدن از کسی که دوستش ندارید را برایتان سخت کرده این است که اگر از کسی جدا شوید که در کنارش خوشحال نیستید، شخص دیگری را پیدا نخواهید کرد که شما را دوست داشته باشد.

نگران این هستید که اشتباه می کنید.

اگر برایتان سخت است که از کسی جدا شوید، حتی اگر او را دوست نداشته باشید، ممکن است به این دلیل باشد که نگران هستید اشتباه کنید. این ترس ها را کنار بزنید. به روابط گذشته ای که توانسته اید از آنها خارج شوید نگاه کنید و ببینید آیا در نهایت اشتباه کرده اید یا خیر.

جدا شدن از کسی، حتی اگر او را دوست نداشته باشید، سخت است. شما تمام این مدت را روی رابطه سرمایه گذاری کرده اید و دوست ندارید از هیچ چیزی دست بکشید. اما میتوانید انجامش دهید. اگر بتوانید بپذیرید که بعد ازجدایی دچار درد و ناراحتی میشوید و بتوانید باور کنید که دوباره عاشق خواهید شد می توانید با جدایی کنار بیایید.

برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد