اونس طلا2337.71
مظنه15,071,000
18 گرم3,479,100
ارزش سکه33,954,963
قدیم (بهار)38,400,000
جدید (امامی)41,400,000
نیم24,500,000
ربع14,750,000

با این 5 تمرین ساده مانند یک جغد تمرکز خود را بالا ببرید

همه ما می دانیم که جغد یکی از حیواناتی است که توانایی تمرکز و توجه بالایی دارد که معمولا انسان ها از چنین تمرکزی بهره مند نمی شوند اما با این 5 روش تمرکز شما با تمرکز جغد رقابت خواهد کرد.

به گزارش سایت طلا، شما تقریبا برای انجام هر کاری به تمرکز نیاز دارید. تمرکز در یادگیری تمرکز در گوش دادن و حتی تمرکز در ورزش کردن. تمرکز بالا در هر کاری می تواند به بهترین به شما در رشد فردی و کاری کمک کند.

به همین دلیل باید سعی کنید تا قدرت تمرکز خود را به بهترین وجه ممکن افزایش دهید تا بتوانید هم از هدر رفت وقت خود جلوگیری کنید هم بهره وری بیشتری در انجام کار ها داشته باشید.

در ادامه 5 روش مختلف برای افزایش تمرکز را به شما معرفی خواهیم کرد.

تمرین

1. رژیم غذایی

غذایی که میخوریم میتواند به شدت بر خلق و خو و شرایط ذهنی ما تاثیر بگذارد. چیزی که شاید بسیاری از افراد آن را نادیده می‌گیرند و باید حتما به آن توجه کنند. هر آنچه شما میخورید و مینوشید در واقع میتواند بر مغز شما تاثیر بگذارد. پس سعی کنید یک رژیم غذایی سالم و مفید را برای خود انتخاب کنید.

2. شرکت در دورهمی ها و اجتماعات

در خانه ماندن برای مدت طولانی و ارتباط نداشتن با سایر افراد یکی آسیب زننده ترین کار هایی است که هر فردی ممکن است انجام دهد انسان موجودی اجتماعی است. ما باید بیرون برویم و با دیگران ارتباط داشته باشیم. صحبت با افراد مختلف ذهن ما را در معرض ایده های جدید و تازه قرار می دهد و همچنین استرس را کاهش می دهد. هرچه استرس کمتری داشته باشیم ، می توانیم تمرکز بیشتری داشته باشیم.

3. ورزش کنید

در ژاپن شرکت ها قبلاً کارمندان خود را مجبور می کردند صبح خود را با یک ورزش سبک شروع کنند. کشش ، یوگا یا کالیستنیک آسان همه آن چیزی است که لازم است. ورزش برای بدن و ذهن ما بسیار مفید است.

طبق یافته های دانشکده پزشکی هاروارد ، ورزش "سطح هورمون های استرس بدن ، مانند آدرنالین و کورتیزول را کاهش می دهد. این ماده همچنین باعث تولید اندورفین ، مواد شیمیایی در مغز که مسکن طبیعی بدن هستند میشود.

ورزش

4. به پیاده روی بروید

تاثیر پیاده روی از بهبود شرایط ذهنی و روانی ثابت شده است. سعی کنید تا جایی که میتوانید یک برنامه برای پیاده روی در طول روز داشته باشید تا بتوانید هرچه بهتر ذهن خود را مرتب کنید.

5.بخوابید

ساده ترین راه برای افزایش تمرکز داشتن یک خواب خوب به سبک قدیمی است. خیلی از ما عادت کرده ایم که ساعت ها از خواب خود را قطع کنیم تا بتوانیم یک قسمت دیگر از یک سریال را تماشا کنیم و یا در شبکه های اجتماعی بچرخیم. هیچ یک از ما نمی توانیم بدون استراحت شبانه در مدت زمان طولانی در سطحی درست و کامل کار کنیم. در کوتاه مدت ، ممکن است بتوانیم از پس آن برآییم ، اما با گذشت زمان عوارض آن دامن گیر شما خواهد شد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد