اونس طلا2376.64
مظنه14,536,000
18 گرم3,355,600
ارزش سکه32,749,608
قدیم (بهار)38,000,000
جدید (امامی)40,700,000
نیم23,700,000
ربع15,000,000

ادعای پنتاگون درباره حمله به نیروهای آمریکایی در سوریه

وزارت دفاع آمریکا امروز (سه‌شنبه) اعلام کرد که تعدادی از نیروهایش در سوریه طی ماه جاری میلادی هدف حمله‌ با بمب‌های دست‌ساز قرار گرفتند.

به گزارش سایت طلا  به نقل از سایت صدی البلد، وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) امروز اعلام کرد که تعدادی از نیروهای آن در سوریه در ماه جاری میلادی هدف حمله‌ای با بمب‌های دست‌ساز قرار گرفتند.

رسانه‌های سوری نیز روز دوشنبه گزارش داده بودند که نیروهای ترکیه‌ای حمله توپخانه‌ای و پهپادی شدیدی را علیه شهرک ابو راسین در حومه حسکه آغاز کردند.

طبق گزارش خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، حملات توپخانه‌ای و پهپادی شدید علیه شهرک ابو راسین و روستاهای اطراف آن در حومه حسکه تاکنون خسارات مالی گسترده‌ای را به خانه‌های شهروندان و دارایی‌های آنها و اموال عمومی وارد کرده‌اند.

دیده‌بان حقوق بشر سوریه نیز در ماه جاری میلادی گزارش داده بود که یک کاروان بزرگ از سربازان ترکیه‌ای از شمال غرب سوریه وارد خاک این کشور شدند، این کاروان که شامل حدود ۴۱ خودروی زرهی از جمله تانک، نفربرها و موشک‌انداز بودند، در دو مرحله وارد سوریه شد، این کاروان ابتدا وارد پایگاه ترکیه در اردوگاه الطلایع در المسطومه واقع در جنوب ادلب شد، سپس میان نقاط پراکنده منطقه کاهش تنش جنوب و شرق ادلب تقسیم شدند.

دیده‌بان حقوق بشر سوریه دوم آوریل اعلام کرد که سربازان ترکیه با انتقال خودروهای زرهی و تجهیزات نظامی و لجستیک به تقویت پایگاه‌های خود در منطقه ادامه می‌دهند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد