اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

6 راز افراد موفق جهان

افراد موفق می دانند که انتخاب های خودشان باعث شده که درموقعیت های فعلی زندگی خود قرار بگیرند.

افراد موفق ریسک می کنند

افراد موفق روزها در خانه نمی نشینند و رویاپردازی کنند. آنها آنچه را که در مورد آن فکر می کنند انجام می دهند. آنها از گیر افتادن و ریسک کردن نمی ترسند. بسیاری از سرمایه گذاری ها در زندگی هرگز 100% ایمن یا تضمین شده نخواهند بود. اجازه ندهید ریسک شما را متوقف کند و در آینده تان از کارهایی که انجام نداده اید بیشتر پشیمان باشید تا کارهایی که انجام نداده اید.

افراد موفق به خود باور دارند

افراد موفق گاهی اوقات از شک و تردید نسبت به خودشان رنج می برند، اما آن را جدی نمی گیرند . به جای تحلیل بیش از حد اتفاقاتی که ممکن است اشتباه پیش برود، روی نقاط قوت خود تمرکز می کنند. این نقاط قوت به‌عنوان پایه‌ای است که از آن به دنیای گسترده نری می‌پرند تا مهارت‌های خود را شکوفا کنند. خود باوری بخش بزرگی از موفقیت را تشکیل می دهد. من افراد زیادی را دیده ام که استعداد کمی دارند اما به موفقیت های بزرگی دست یافته اند زیرا خود را باور دارند. همچنین افراد فوق العاده با استعدادی که پتانسیل خود را به دلیل عدم اعتماد به نفس به طور کامل از دست داده اند.

افراد موفق به خود باور دارند

اهمیتی نمی دهند که دیگران در باره آنها چه فکری می کنند

افراد موفق به عقاید خود بسیار اهمیت می دهند و به آن ایمان دارنند زیرا می دانند که چه توانایی هایی دارند. آنها خودشان و اهدافشان را را دوست دارند . آنها آرمان ها و ارزش های ثابتی دارن و با خودشان در مسیر رسیدن به اهدافشان صادق هستند. وقتی ارزش‌ها و اهداف روشنی درزندگی ندارید، رسیدن به موفقیت آسان نیست.

از شکست نمی ترسند

شکست به عنوان سرنخی برای موفقیت در نظر گرفته می شود. افراد موفق به جای حسرت خوردن بخاطر شکست، آن را بخشی ضروری از زندگی می دانند. آنها خود را شکست خورده نمی بینند .

مسئولیت زندگی خود را بر عهده می گیرند

افراد موفق می دانند که انتخاب های خودشان باعث شده که درموقعیت های فعلی زندگی خود قرار بگیرند. افرادی که مسئولیت انتخاب های خود را در زندگی به عهده نمی گیرند، موفقیت را تجربه نمیکنند.

این تقصیر پدر و مادر من است که من اینگونه هستم ." والدین واقعاً تا حدی بر ما تأثیر می گذارند، اما افراد موفق به جای سرزنش خود زندگی را می پذیرند . آنها می خواهند علیرغم اتفاقاتی که برایشان افتاده است، به موفقیت برسند

نقاط قوت و ضعف خود را میشناسند

نقاط قوت و ضعف خود را میشناسند

افراد موفق برای خود احترام قائل هستند و می دانند در چه کاری خوب هستند. آن‌ها همچنین می‌دانند که در چه کاری خوب عمل نمیکنند . آنها در اعتراف به نقاط ضعف خود نیز مشکلی ندارند، اما در استفاده از نکات خوب خود خوب هستند. افراد موفق ممکن است فوق انسان به نظر برسند اما اصلا اینطور نیستند. آنها فقط از تفکر خود در لانه توانایی های خود استفاده می کنند و افکاری را انتخاب می کنند که برای آنها کار می کند.

ما نمی توانیم آنچه در گذشته اتفاق افتاده را تغییر دهیم. همیشه برای من بسیار غم انگیز است که شاهد افرادی باشم که در گذشته گیر کرده اند. آنها خاطرات منفی دارند و مرتباً آنها را در ذهن خود بازی می کنند ، انگار که دیروز اتفاق افتاده است. همه اینها با این حال، تقویت احساسات منفی است. هوشیار بودن به این معناست که به خود بگویید: "من خوب هستم، همین الان، همین جا". زندگی در گذشته به کسانی که به شما ظلم کردند بارها و بارها بر شما قدرت می بخشد. همین الان انتخاب کنید و اجازه ندهید آنها قدرت شما را ناراحت کنند. اگر از نظر ذهنی برای انجام این کار به اندازه کافی قوی نیستید - از یک مشاور کمک بگیرید. ممکن است. زمانی که احساس قدرت کنیم و باور کنیم یا نه، موفقیت بسیار آسان‌تر است، همه‌ی ما بدون کمک دیگران می‌توانیم احساس قدرت کنیم.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد