اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

3 جمله تاکیدی مثبت برای بهبود سلامتی شما

رژیم ها به دلایل زیادی شکست می خورند - یکی این که مردم اغلب بر کاهش وزن تمرکز می کنند به جای انجام کار سخت ترمیم رابطه خود با غذا و بدنشان.

این می تواند چرخه ای از کاهش وزن سریع و به دنبال آن افزایش وزن ایجاد کند که گاهی به آن رژیم غذایی یویو نیز گفته می شود. نتیجه معکوس دارد و می‌ تواند منجر به اختلال در غذا خوردن و افزایش خطر مرگ و میر و بیماری‌های قلبی عروقی شود.خوشبختانه، جملات تاکیدی مثبت، که جملات ساده‌ای هستند که با خود تکرار می‌کنید، می‌ توانند به شما کمک کنند تا نحوه تفکر خود را مجدداً تنظیم کنید و بر احساسات و رفتارتان تأثیر بگذارد. اگرچه آنها گلوله های جادویی نیستند، تکرار این جملات تاکیدی برای چند دقیقه در روز ممکن است به تغییر مسیر الگوهای افکار منفی و افزایش انگیزه و اعتماد به نفس کمک کند.

1.من سالم و قوی هستم

فرهنگ رژیم غذایی به ما می گوید که بدن باید به شکل خاصی به نظر برسد، و بنابراین، ما می توانیم خود را در تلاش برای دستیابی به چیزهای دست نیافتنی گم کنیم. اما به یاد داشته باشید که ضرب المثل قدیمی درست است:

بدن ها در اشکال و اندازه های مختلف هستند. به جای تعقیب یک ایده آل دلخواه و یک ظاهر خاص، فکر خود را به سمت عملکرد تغییر دهید. به هر حال، بدن ایده آل بدن شما در سالم ترین حالت خود است.این تأیید از انعطاف پذیری عصبی مغز یا توانایی آن برای تغییر و سازگاری استفاده می کند. به عبارت دیگر، با تکرار این تأیید، مغز شما ممکن است شروع به درک آن به عنوان واقعیت کند. این می تواند به ویژه مفید باشد اگر احساس می کنید که این تأیید تا حدودی آرزومند است. بنابراین، تکرار این امر، در کنار سایر جملات تاکیدی، ممکن است باعث شود مغز شما آرزوها را به عنوان واقعیت در نظر بگیرد و متعاقباً رفتارهای سلامتی را بهبود بخشد.

قدردان کارهایی هستم که بدنم می تواند انجام دهد

2. قدردان کارهایی هستم که بدنم می تواند انجام دهد

تمرکز بر بسیاری از کارهای شگفت انگیزی که بدن شما در حال حاضر انجام می دهد و می تواند انجام دهد، به تنظیم مجدد رابطه خود با آن کمک می کند. وزن و شاخص توده بدنی (BMI) می تواند راه های مشکل ساز برای اندازه گیری سلامت شما باشد. این تأیید ممکن است به تغییر نحوه در نظر گرفتن بدن شما کمک کند و آن را به سمت عملکرد به جای اعداد در مقیاس تغییر دهد.شاید این کودکی باشد که با خود حمل می کند، غذایی که پخته است، سرطانی که شکست داده است یا خنده ای که با وجود سختی ها به تولیدش ادامه می دهد. به سادگی دستاوردهای متعدد آن را تا کنون، هر چند بزرگ یا کوچک، تصدیق کنید. به جای اینکه بدن خود را به عنوان چیزی که دائما باید اصلاح کنید، در نظر بگیرید، این تاکید بر آنچه که قبلاً به دست آورده است تمرکز می کند. به عبارت دیگر، ممکن است به شما کمک کند متوجه شوید که بدن شما نیازی به اصلاح با رژیم غذایی ندارد.

3. من هر روز حرکت می کنم

شاید ورزش رسمی این کار را برای شما انجام ندهد، و این اشکالی ندارد. ایده "ورزش کردن" را به معنای "حرکتی که احساس خوبی دارد" را مجدداً بیان کنید. اگر کلاس اسپین مانند یک درگ است، فعالیت هایی را انجام دهید که برای بدن و ذهن شما احساس خوبی دارند. شاید کشش ملایم، پیاده روی در مسیری خوش منظره، یا رقصیدن در خانه با موسیقی سرگرم کننده باشد.بازنگری در مورد نحوه فکر کردن به ورزش ممکن است شما را تشویق کند که در روز به تحرک بیشتری دست پیدا کنید، که می تواند سلامت و رفاه شما را بهبود بخشد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد