اونس طلا2302.52
مظنه14,706,000
18 گرم3,394,800
ارزش سکه33,132,618
قدیم (بهار)38,200,000
جدید (امامی)41,800,000
نیم24,300,000
ربع15,500,000

در روز های ماه رمضان چگونه تمرینات ورزشی خود را ادامه دهیم؟

با توجه به این مسئله که ورزش کردن نیازمند نوشیدن آب زیاد و بنیه قوی است شاید ادامه دادن ورزش در حالی که روزه هستید کار دشواری باشد.

به گزارش سایت طلا، ورزش کردن در روزهای ماه مبارک رمضان می تواند کار دشواری باشد چرا که شما به علت تمرین زیاد آب بدن خود را از دست می دهید و نمی توانید آن را نیز به راحتی جایگزین کنید.

از طرفی دیگر نیز بدن شما به علت ورزش های سنگین نیازمند داشتن یک تغذیه مناسب است در نتیجه بهتر است برای ادامه دادن ورزش خود در هنگام روزه داری از این توصیه ها کمک بگیرید.

1.بعد از افطار ورزش کنید
ورزش قبل از افطار و در زمان روزه بودن چربی سوزی بیشتری دارد اما اگر می خواهید به شدت گذشته ورزش کنید پیشنهاد می شود برای تمرین های ورزشی بعد از افطار را انتخاب کنید.

روزه داری

2.وعده افطار را سبک میل کنید
افطار خود را تقسیم کنید بین وعده افطار و شام تا با سنگینی کمتری در هنگام ورزش کنید مواجهه شوید.

3.به فکر رکورد زدن نباشید
به طور کلی توصیه می شود که در این زمان ورزش کردن را کنار نگذارید اما شدت و سنگینی ورزش و تمرین های خود را کمتر کنید و تنها به ورزش های سبک تر و پیاده روی بسنده کنید.

رکورد

۴. به فکر عضله سازی نباشید
می توانید با هدف عضله سازی ورزش کنید اما در ماه رمضان و با توجه روزه گرفتن انتظار حجم زیادی از عضله سازی را نداشته باشید

۵. تمرینات هوازی را کم کنید
پیش از ماه رمضان ورزش های هوازی گزینه بسیار مناسبی برای بدن بودند اما بهتر است در این ماه وقتی روزه هستید این کار را به حداقل برسانید که زیاد عرق نکنید چون آب بدن شما به دلیل روزه بودن به میزان زیادی کاهش میابد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد