اونس طلا2322.16
مظنه14,836,000
18 گرم3,424,900
ارزش سکه33,425,508
قدیم (بهار)37,800,000
جدید (امامی)41,200,000
نیم23,700,000
ربع15,000,000

متولدین کدام ماه بیشتر از همه مغرور هستند؟( نیمه دوم سال)

همه ما اندکی غرور در وجودمان داریم اما شرایط از آنجایی بد می شود که این غرور دیگران را اذیت کند اما متولدین کدام ماه در این کار ماهر هستند؟

به گزارش سایت طلا، میزان غرور متولدین هر ماه با ماه دیگر متفاوت است با این حال شاید مغرور ترین افراد زندگی موفق تری داشته باشند اما رابطه با آن ها سخت باشد!

اگر علاقه مند هستید که نیمه اول سال را مطالعه کنید به این صفحه مراجعه کنید.

مهر

غرور مهر ماهی ها قابل احترام است زیرا اگربه غرور به آن ها آسیب بزنید در برابر شما سکوت می کنند و خود را سرزنش می کنند که چرا شما را به زندگی خود راه داده اند در حالی که ارزش دوستی با آن ها را نداشته اید .

آبان

آبانی ها ازغرور خود برای محافظت از خود در برابر دیگران استفاده می کنند زیرا دنیای آن ها با دنیای دیگران متفاوت است و این می تواند برای آن ها دردسر ایجاد کند . غرور آن ها اجازه نمیدهد که با هر فردی دوست شوند و خود را تسلیم او کنند .

مغرور

آذر

آذر ماهی ها از جمله افرادی هستند که تحمل آن ها به دلیل غرور زیادشان کاری بسیار دشوار است زیرا آن ها خودشان و غرورشان را مقدم بر هرچیزی می دانند و ممکن است شما را قربانی غرورشان کنند .

دی

آن ها به دلیل رور زیادی که دارند هیچ کس را لایق را تکیه کردن نمی دانند و تمام تلاش شان را می کنند تا تنهایی مشکلاتشان را برطرف کنند.غرور آن ها هرگز اجازه نمی دهد از فرد دیگری طلب کمک کنند .

از خود راضی

بهمن

جنس غرور بهمن ماهی به آن ها اجازه نمی دهد که همواره در دسترس همه باشند ، منت کسی را بکشند ، بی دلیل از فردی عذرخواهی کنند و هرگز محبت را از فرد دیگری گدایی نمی کنند .

اسفند

تنها یک اسفندماهی است که می تواند با وجود غرور با دیگران نیز مهربان باشد . غرور آنها اجازه نمی دهد که فردی را آزار دهند اما در عین سریعا فردی را که او را آزار دهد از زندگی اش بیرون می کند .

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد