اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

ازدواج شما در کدام یک از این پنج دسته قرار می گیرد؟

افرادی که در یک رابطه عاشقانه قرار دارند به نسبت عادت هایشان و رفتارشان در پنج دسته قرار می گیرند. اگر شما نیز ازدواج کرده اید، در کدام یک از این پنج دسته قرار دارید؟

به گزارش سایت طلا، ما در ادامه قصد داریم پنج نوع رابطه بر اساس رفتار زوج ها را بگوییم. از این پنج نوع، سه مورد اول با وجود تفاوت های خاص خود نشان دهنده زوج های خوشبخت و دو نوع آخر نشان دهنده روابط دارای مشکل است.

1. دسته اول متعلق به ذوج هایی است که از درگیری دوری می کنند. این زوج ها هر کدام علایق و خواسته های خود را دارند و عموما درباره رابطه خود برای توافق ها تمرکز می کنند.

با این حال اگر از این دسته هستید نباید بیش از حد از بحث و درگیری دوری کنید چراکه می تواند به یک عامل خطر تبدیل شود.

2. اگر رابطه شما پرشور و احساسی است و همه چیز را با شریک زندگی تان در میان می گذارید و رابطه شما بر اساس ارتباط، همدلی، خنده و صداقت است؛ شما در دسته دوم قرار می گیرید.

به گفته موسسه گاتمن این دسته از زوج ها، کاملا خوشبخت هستند و لازم نیست نگران رابطه عاشقانه خود باشند.

3. زوج های دسته سوم را می توان میان دو دسته قبلی دانست. این دسته از زوج ها به شدت یکدیگر را درک کرده و ارتباط شما همراه با مهربانی، حمایت و شفقت است.

این دسته از زوج ها سازش را بهتر از هر فرد دیگری درک می کنند و اگر شما نیز در این دسته قرار دارید در نتیجه یکی از سه دسته زوج خوشبخت هستید.

4. روابط دسته چهارم آن روابطی هستند که یک نفر همواره درست است و نفر دیگر در حالت تدافعی شدیدی قرار دارند. این زوج ها کاملا ناکارامد بوده و طبق تحقیقات مدت زمان طولانی را با یکدیگر می مانند.

5. دسته پنجم رابطه های پر از تنش منفی را نشان می دهد. اعضای این زوج ها مداوم با یکدیگر دعوا و درگیری دارند و این رابطه بر خلاف دسته چهارم مستعد طلاق و جدایی می باشد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد