اونس طلا2414.52
مظنه14,556,000
18 گرم3,360,200
ارزش سکه32,794,668
قدیم (بهار)37,900,000
جدید (امامی)40,700,000
نیم23,700,000
ربع14,900,000

درب خانه شما کدام رنگ است؟

رنگی که برای در خانه خود انتخاب می کنید از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است چراکه می تواند جنبه های مختلفی از شخصیت شما را آشکار سازد.

به گزارش سایت طلا، خانه شما همان شکلی است که شما هستید و در نتیجه رنگی که برای در خانه انتخاب می کنید می تواند شخصیتتان را نشان دهد.

1. آبی: شما فردی بسیار امیدوار و مثبت هستید و مردم معمولاً زمانی که به مشاوره نیاز دارند با شما صحبت می کنند. هرچه رنگ آبی در خانه شما تیره تر باشد، افرادی که در داخل زندگی می کنند آرام تر هستند. همچنین شما می خواهید به عابران پیامی بفرستید که خانه شما به روی همه باز است.

در آبی

2. زرد:شما فردی بسیار امیدوار و مثبت هستید. شما همچنین فردی بسیار خوش‌ بین هستید و دوست دارید همه این را در مورد شما بدانند. شما می دانید که زندگی ممکن است گاهی بسیار تاریک شود، اما در خانه شما مجبور نیست با آن تاریکی ترکیب شود.

در زرد

3. قرمز: در قرمز در گذشته نشان دهنده این بود که هرکسی می تواند به این خانه برود اما امروزه یک در قرمز نشان دهنده قدرت و تفکر مثبت افرادی است که پشت آن زندگی می کنند.

در قرمز

4. سیاه: مشکی رنگ بسیار پیچیده ای است و این پیام را می دهد که شما فردی معتبر هستید که زندگی خود را تحت کنترل دارید. شما نشان می دهید که فردی قوی هستید و نگاهی بسیار جدی به زندگی دارید.

در سیاه

5. سبز: سبز رنگ طبیعت است و با رنگ آمیزی درب منزل خود به این رنگ نشان می دهید که عاشق طبیعت هستید و سعی می کنید با آن ترکیب شوید. این رنگ نشان می دهد که شما عاشق خانواده خود هستید و بر روی آن سرمایه گذاری می کنید.

در سبز

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد