اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

اگر خانه ای تمیز می خواهید همین الان این چیز ها را دور بریزید

به طور معمول ما وسایل غیر ضروری زیادی را به شکل مداوم به خانه خود می آوریم و فراموش می کنیم آنها را دور بریزیم. همچنین وسایل غیر ضروری و از کار افتاده بسیار زیادی نیز وجود دارد که خانه ما را کثیف و گاهی بسیار شلوغ می کند.

به گزارش سایت طلا، برای تمیز نگه داشتن خانه و پرهیز از شلوغی بیش از حد لازم است تا هر از چند گاهی وسایل اضافه، خراب، از کار افتاده و غیر ضروری را جمع آوری کرده و آن ها را به جایی که تعلق دارند یعنی سطل زباله بسپاریم.

با این انجام دادن این کار فضای خانه نظم بیشتری به خود گرفته و در فرآیند نظافت معمول خانه نیز زمان کمتری به هدر می رود. در ادامه وسایلی که همین الان باید آنها را دور بریزید را به شما خواهیم گفت.

1. رسید ها، قبض ها و فاکتور هایی که از آنها استفاده نمی کنید. این وسایل در مواقع بسیاری ناخودآگاه به خانه می آیند و باعث شلوغی و کثیفی خانه می شوند.

جوراب

2. جوراب های قدیمی و پاره شده؛ شما هیچگاه قرار نیست از این جوراب ها استفاده کنید و اگر زمانی به اشتباه آنها را بپوشید در برابر دیگران خجالت زده خواهید شد پس از هرچه سریع تر آنها را دور بریزید.

3. سی دی ها، دی وی دی ها و نوار های موسیقی: با وجود گوشی های همراه، فلش ها و رایانه های سبک و قابل حمل دیگر نیاز چندانی به این وسایل دیجیتال ندارید پس وقت ان رسیده است که آنها را به دور بریزید.

4. مسواک: به پیشنهاد متخصصان، عمر مفید یک مسواک تنها سه یا چهار ماه است و از نظر بهداشتی لازم است طی این مدت یک مسواک نو تهیه کنید.

مسواک

5. علاوه بر وسایل گفته شده، دارو ها و لوازم بهداشتی که تاریخ انقضای آنها به سر رسیده، اسباب بازی های قدیمی، کفش های قدیمی و پاره شده، آویز های قدیمی و تخته گوشت های پلاستیکی نیز از وسایلی است که همین الان باید آنها را دور بریزید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد