اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

صعود شاخص بورس در اولین روز معاملات 1401

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات اولین روز کاری سال جدید با افزایش 23 هزار و 529 واحد همراه شد.

به گزارش سایت طلا،شاخص کل بورس امروز با ۲۳ هزار و ۵۲۹ واحد افزایش تا رقم یک میلیون و ۳۹۰ هزار واحد صعود کرد. شاخص کل با معیار هم وزن هم با ۲۲۷۶ واحد صعود به رقم ۳۵۰ هزار و ۵۴۵ واحد رسید. در این بازار ۴۳۳ هزار معامله به ارزش ۴۶ هزار و ۳۴۸ میلیارد ریال انجام شد.

فولاد مبارکه اصفهان، ملی صنایع مس ایران، گسترش نفت و گاز پارسیان، سرمایه گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین، پالایش نفت بندرعباس، پالایش نفت اصفهان و پتروشیمی پردیس نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی بورس گذاشتند.

در فرابورس ایران هم امروز شاخص کل با افزایش 175 واحد به رقم 18 هزار و 553 واحد رسید. ارزش بازار اول و دوم فرابورس ایران به بیش از یک میلیون و 34 هزار میلیارد تومان رسید.

ارزش بازار پایه فرابورس هم به 322 هزار میلیارد تومان رسید. معامله گران امروز در فرابورس ایران بیش از 12.5 میلیارد سهام، حق تقدم و اوراق مالی در قالب 162 هزار نوبت معامله و به ارزش 1384 میلیارد تومان دادوستد کردند.

امروز نمادهای آریاساسول، فولاد هرمزگان، بیمه پاسارگاد، پالایش نفت لاوان، پالایش نفت شیراز، نفت ایرانول و پتروشیمی زاگرس همگی بیشترین اثر افزایشی بر شاخص فرابورس را‌‌‌‌‌‌‌‌ داشتند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد