اونس طلا2302.52
مظنه14,551,000
18 گرم3,359,100
ارزش سکه32,783,403
قدیم (بهار)37,700,000
جدید (امامی)40,900,000
نیم23,600,000
ربع14,700,000

پیش بینی آب و هوا در 2 روز آینده/کدام استان ها بارانی می شود؟

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی با بیان اینکه در 24 ساعت آینده در نوارغربی کشور، دامنه جنوبی البرز، در استان‌های قزوین و البرز و سواحل خزر بارش باران و وزش باد شدید داریم، گفت: روز 2 فروردین سامانه بارشی در مناطقی که ذکر شد تقویت می‌شود.

به گزارش سایت طلا،صادق ضیائیان درباره آخرین وضعیت جوی کشور اظهار داشت: در 24 ساعت آینده در نوارغربی کشور، دامنه‌های جنوبی البرز، در استان‌های قزوین و البرز و استان‌های ساحلی خزر و غرب اصفهان بارش باران،‌گاهی رعد و برق و وزش باد شدید داریم که در مناطق سردسیر بارش برف پیش‌بینی می‌شود.

وی گفت:‌ روز سه‌شنبه 2 فروردین سامانه بارشی در مناطقی که ذکر شد تقویت می‌شود و به شمال‌شرق کشور کشیده خواهد شد؛ بارش در شرق لرستان،‌کردستان، کرمانشاه، زنجان و ارتفاعات البرز مرکزی شدت دارد.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت:‌ بعدازظهر فردا در مناطقی از غرب و دامنه جنوبی البرز احتمال ریزش تگرگ وجود دارد و در نوار غربی کشور کاهش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود.

ضیائیان افزود:‌ روز چهارشنبه 3 فروردین در شمال غرب، غرب و دامنه‌های البرز مرکزی، بخش‌هایی از مرکز و سواحل خزر بارش پراکنده داریم.

وی گفت:‌ روز پنج‌شنبه 4 فروردین در شمال‌غرب کشور و دامنه‌های جنوبی البرز در استان‌های تهران، البرز و قزوین همچنین غرب سواحل شمالی کشور بارش پراکنده و وزش باد داریم.

ضیائیان افزود: جمعه 5 فروردین در آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، غرب کرمانشاه و کردستان و شمال زنجان بارش برف و باران پیش‌بینی می‌شود و اواخر وقت این روز بارش پراکنده در سواحل خزر خواهیم داشت که تا شنبه ادامه دارد.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی بیان کرد:‌ روز پنج‌شنبه 4 فروردین وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در غرب و جنوب‌غرب خواهیم داشت، این شرایط جوی روز جمعه در جنوب‌غرب، جنوب، شرق و شمال‌شرق کشور و روز شنبه 6 فروردین در جنوب و جنوب‌شرق کشور حاکم است.

وی درباره وضعیت جوی پایتخت گفت: آسمان تهران فردا نیمه‌ابری به تدریج ابری، گاهی رگبار و رعد و برق با وزش باد شدید و تگرگ پیش‌بینی می‌شود. بیشینه و کمینه دما فردا در پایتخت 19 و 9 درجه خواهد بود.

ضیائیان اضافه کرد:‌روز آینده اهواز و بندرعباس با بیشینه دمای 32 درجه بالای صفر گرمترین مرکز استان و اردبیل با کمینه دمای 8 درجه زیر صفر سردترین مرکز استان خواهد بود.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد