اونس طلا2305.8
مظنه15,056,000
18 گرم3,475,600
ارزش سکه33,921,168
قدیم (بهار)38,200,000
جدید (امامی)41,900,000
نیم24,300,000
ربع15,500,000

آمریکا خواستار نشست شورای امنیت درباره حمله موشکی ایران در اربیل شد

هیات نمایندگی آمریکا در سازمان ملل خواستار برگزاری نشست شورای امنیت برای بررسی حمله موشکی ایران به یک مرکز صهیونیستی در اربیل شد.

به گزارش سایت طلا،هیأت نمایندگی آمریکا در سازمان ملل متحد خواستار نشست شورای امنیت درباره حمله موشکی ایران به مرکز سازمان جاسوسی موساد در کردستان عراق شده است.

حساب کاربری هیأت نمایندگی آمریکا در سازمان ملل نوشت: «امروز آمریکا خواستار بحث شورای امنیت سازمان ملل متحد برای محکوم کردن حمله موشکی ایران به منطقه کرستان عراق شد. این حمله بی‌دلیل و بی‌پروا یک ساختمان مسکونی در اربیل را هدف قرار داد و نقض فاحش حاکمیت عراق و تمامیت ارضی این کشور بود.»

ایران بامداد یکشنبه دو مرکز آموزشی پیشرفته متعلق به سازمان جاسوسی موساد در اربیل واقع در شمال عراق را با موشک‌های بالیستیک هدف حمله قرار داد.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران با انتشار اطلاعیه‌ای با اشاره به هدف قرار دادن مرکز راهبردی توطئه و شرارت صهیونیست‌ها توسط موشک‌های نقطه‌زن تاکید کرد: «تکرار هرگونه شرارت با پاسخ های سخت، قاطع و ویرانگر مواجه خواهد شد».

در بیانیه هیأت نمایندگی آمریکا در سازمان ملل آمده است: «اعضای شورای امنیت باید این حمله را محکوم و ایران را پاسخگو کنند و از دموکراسی و حاکمیت عراق حمایت کنند.»

رئیس اتحادیه «علماء المسلمین» در استان دیالی عراق چند روز پیش گفت که مقر موساد در اربیل محل جذب عناصر تروریستی بود که فرماندهان الحشد الشعبی و دانشمندان هسته‌ای ایران را هدف قرار می‌دادند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد