اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

با خواندن این مطلب به این سوال پاسخ دهید که چرا شما لاغر نمی شوید

کاهش وزن ممکن است گاهی حیلی سخت باشد و گاهی نیز احساس کنید که همه چیز را درست انجام می دهید ولی در عین حال نمی توانید به نتایج رضایت بخشی برسید.

به گزارش سایت طلا، داشتن یک رژیم رضایت بخش که منجر به نتیجه شود یکی از بزرگترین آرزوهای افراد چاق و دارای اضافه وزن است اما چند تا دلیل وجود دارد که با وجود اینکه رژیم تان را کنترل می کنید و ورزش دارید اما لاغر نمی شوید:

۱.غذاهای فرآوری شده ی کم چرب

برای کاهش وزن کمبود کالری لازم است. ممکن است مقدار کمی بخورید اما غذایی را انتخاب کنید که کالری بالایی دارد و غذاهای کم چرب فرآوری‌شده گزینه خوبی نیستند. بسیاری از این محصولات برای بهبود طعم و مزه با شکر پر شده اند.

۲.حذف وعده های غذایی

حذف وعده های غذایی ممکن است باعث شود که بخش‌های بزرگتری را بعداً در روز بخورید در حالی که افرادی که صبحانه می خورند وزن کمتری نسبت به کسانی که صبحانه را حذف می کنند دارند.

کاهش وزن

۳.دست کشیدن از هر چیزی که دوست دارید

کنار گذاشتن کامل وعده های غذایی مورد علاقه تان شما را از رژیم غذایی متنفر می کند متاسفانه در این صورت فرد متمایل به عادت غذایی ناسالم می شود اما رعایت اعتدال به کاهش هوس کمک می کند.

گیاهخواری

4. برای لاغری فقط مایعات بنوشید

مصرف مایعات غیر ضروری مثل: الکل ، آبمیوه و نوشابه ها همه اینها به طور مستقیم و به افزایش وزن کمک می کند.

۵.برای کاهش وزن رژیم گیاه خواری بگیرید

مردم اغلب سبک زندگی گیاهخواری را در پیش می‌گیرند و سپس وعده‌های غذایی خودشون را کنترل نمی کنند و مقدار زیادی آجیل، دانه ها و روغن های آن ها را می خورند که باعث افزایش وزن شان می شود.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد