اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

بررسی وضعیت بازار شب عید با حضور فاطمی امین در کمیسیون اقتصاد

وزرای کشور، راه و شهرسازی و صمت این هفته برای پاسخ به سوالات برخی از نمایندگان در کمیسیون های تخصصی مجلس حضور می یابند.

به گزارش سایت طلا ، کمیسیون های تخصصی مجلس این هفته از روز شنبه تا سه شنبه جلسات خود را برگزار می کنند.

اعضای کمیسیون فرهنگی در آخرین جلسه سال ۱۴۰۰ که روز یکشنبه ۲۲ اسفندماه برگزار می‌شود در خصوص اعتبارات حوزه فرهنگ سال۱۴۰۱ رایزنی می‌کنند. همچنین رای گیری برای انتخابات اعضای هیات تحقیق و تفحص از درآمدها، هزینه کرد و مدیریت شرکت سیاحتی علیصدر و نحوه مدیریت غار علیصدر از دیگر برنامه های این کمیسیون در روز یکشنبه خواهد بود.

بررسی طرح اصلاح نظام آموزش پزشکی در دستور کار کمیسیون بهداشت

اعضای کمیسیون بهداشت فردا یکشنبه نشست مشترکی با رئیس و معاونان سازمان نظام‌پزشکی کشور برگزار خواهدکرد. همچنین طرح اصلاح نظام آموزش پزشکی و ایجاد عدالت در دسترسی به خدمات درمانی در نشست این کمیسیون بررسی می شود.

کمیسیون حقوقی و قضایی: بررسی لایحه مبارزه با قاچاق انسان و اعضای بدن و مجازات عبور دهندگان غیرمجاز افراد از مرزهای کشور

کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی در روز یکشنبه طرح حمایت از مالکیت صنعتی (اعاده شده از شورای نگهبان) را بررسی می‌کند و در روز سه شنبه جمع‌بندی مصوبات این کمیسیون در مورد لایحه مبارزه با قاچاق انسان و اعضای بدن و مجازات عبور دهندگان غیرمجاز افراد از مرزهای کشور بررسی می شود.

بررسی طرح اصلاح سیاست‌های تنظیم بازار روی میز کمیسیون صنایع مجلس

کمیسیون صنایع و معادن مجلس، روز یکشنبه (۲۲ اسفند ماه) ادامه بررسی طرح اصلاح سیاست‌های تنظیم بازار با رویکرد توسعه، تولید و نظارت بر کالاهای پایه‌ای با حضور مسئولان دستگاه‌های اجرایی ذیربط و نمایندگان مرکز پژوهش‌ها بررسی می کنند وهمچنین بررسی تقاضای تحقیق و تفحص از سازمان توسعه معادن و صنایع معدنی (ایمیدرو) و کلیه شرکت‌های وابسته دستورکار اعضای کمیسیون صنایع و معادن در روز سه‌شنبه(۲۴ اسفند ماه) خواهد بود.

وزیر صمت در کمیسیون اقتصادی حضور می یابد

اعضای کمیسیون اقتصادی روز یکشنبه(۲۲ اسفند ماه) میزبان «سید رضا فاطمی امین» وزیر صنعت، معدن و تجارت و معاونان وی خواهند بود تا فاطمی امین درباره آخرین وضعیت تنظیم بازار کالاهای اساسی و غیراساسی و همچنین بازار شب عید توضیحات لازم را ارائه دهد.

وزیر کشور برای پاسخ به سوالات نمایندگان به کمیسیون شوراها می رود

احمد وحیدی وزیر کشور روز یکشنبه به کمیسیون امور داخلی کشور خواهد رفت تا به سوالات ۱۹ نفر از نمایندگان پاسخ دهد.جمع بندی شور دوم طرح اصلاح موادی از انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران با حضور کارشناس مرکز پژوهش ها از دیگر برنامه های کمیسیون شوراها در این هفته خواهد بود.

کمیسیون اجتماعی: بررسی وضعیت مناطق آزاد با حضور سعید محمد

کمیسیون اجتماعی در این هفته روز یکشنبه با حضور سعید محمد دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی مسائل و مشکلات مرتبط با مناطق آزاد را مورد بررسی قرار می دهد و در جلسه دیگری با بررسی طرح الحاق یک ماده به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت با حضور نمایندگان کمیته امداد امام خمینی این موضوع را در دستور کار خود دارد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد