اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

آیا شما شخصیت INFJ دارید؟ پس این تحلیل شخصیت شماست

5 نشانه که شما یک INFJ، شخصیت نادری در جهان هستید.

آیا شما شخصیت INFJ دارید؟ پس این تحلیل شخصیت شماست

تست MBTI تستی است که توسط روانشناسان ایزابل مایرز و کاترین بریگز برای یافتن تصویری کلی از شخصیت یک فرد تنظیم شده است. بیایید بگوییم MBTI بیانی است از نظریه کارل یونگ، در مورد انواع تیپ های روانشناختی، برونگراها و درونگراها.

16 تیپ شخصیتی در شاخص تیپ مایرز-بریگز وجود دارد که شما با دادن آزمون آن می توانید تیپ شخصیتی خود را متوجه شوید.

یکی از این تیپ ها INFJ است که مخفف درونگرا (I)، شهودی (N)، احساسی (F) و قضاوتی (J) است. این تیپ شخصیتی بسیار نادر بوده و کمتر از یک درصد جمعیت را تشکیل می دهد. به INFJ ها اغلب به دلیل ماهیت حمایتگر و همدلانه آنها، لقب "مشاور" داده می شود.

اگر پس از دادن آزمون، نتیجه شما را یک INFJ معرفی کرد، در اینجا 5 نشانه از این نوع شخصیت وجود دارد که بیشتر می توانید راجع به آن بدانید:

1. بیشتر از اتصال به گروه های بزرگ، به صورت جداگانه به افراد پیوند می خورید

ترجیح می دهید در یک مکان ساکت باشید که بتوانید تمرکز کنید. شما عمق را بیش از وسعت سطح دوست دارید، بنابراین از گفتگوی عمیق بسیار لذت می برید.

2. همدلی بالایی دارید

برای شما سخت نیست که خود را در موقعیت یا شخص دیگری قرار دهید، زیرا تمایل دارید احساسات و عواطف اطرافیانتان را بفهمید.

این می تواند یک نعمت و همچنین یک دردسر باشد. همدلی فوق العاده ای که دارید می تواند به شما کمک کند تا به افراد مشاوره دهید؛ اما این همدلی باعث می شود نتوانید احساسات خود را از احساسات دیگران جدا کنید.

3. می توانید نیت دیگران را به سرعت ببینید

شما بیشتر به پس‌زمینه حرف‌ها و اعمال کسی توجه دارید. به نظر شما، پس زمینه و نیات همیشه مهمتر از آن چیزی است که در ظاهر دیده می شود. بنابراین، دانستن نیت خوب یا بد یک فرد و اینکه خواسته های واقعی او چیست، برای شما سخت نیست.

4. عقب نشینی کنید تا از خود محافظت کنید

صدمه دیدن برای شما آسان است. چه به خاطر مشکلات شخصی و چه به دلیل متاثر شدن از درد دیگران. اگر اینطور است، پس باید برای مقابله با تمام اختلالات عاطفی، برای مدتی از معاشرت با چنین افرادی دوری کنید.

5. استعداد در زبان و گاهی نوشتن

INFJ ها معمولاً برای انتقال مستقیم احساسات خود مشکل دارند و این امر بیان آنها را به صورت نوشتاری برایشان آسان تر می کند. با توجه به اینکه INFJ ها از تنهایی خود برای سرگرمی و بهتر کردن مهارت های خود لذت می برند، جای تعجب نیست که اکثر نویسندگان دارای تیپ شخصیتی INFJ هستند، مانند نویسنده هری پاتر، جی کی رولینگ.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد