اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

انتخاب اتاق ایران به عنوان رئیس دوره‌ای اتاق بازرگانی و صنعت اکو

نوزدهمین مجمع عمومی اتاق بازرگانی و صنعت اکو برگزار و در آن ریاست دوره‌ای دبیرخانه اتاق اکو برای یک دوره سه ساله به اتاق ایران منتقل شد.

به گزارش سایت طلا از اتاق ایران؛ با برگزاری نوزدهمین مجمع عمومی اتاق بازرگانی و صنعت اکو به صورت مجازی، ریاست دوره‌ای دبیرخانه اتاق بازرگانی و صنعت اکو برای یک دوره سه ساله از ترکیه به ایران منتقل شد و آقای شافعی رئیس اتاق ایران به عنوان رئیس دوره‌ای اتاق بازرگانی و صنعت اکو، محمدرضا کرباسی معاون بین‌الملل اتاق ایران را به عنوان دبیرکل اتاق بازرگانی و صنعت اکو معرفی کرد.

سازمان همکاری اقتصادی یا اکو، یک سازمان اقتصادی منطقه‌ای است که از ۱۰ کشور ایران، پاکستان، ترکیه، افغانستان، جمهوری آذربایجان، قزاقستان، ترکمنستان، قرقیزستان، ازبکستان و تاجیکستان تشکیل شده است.

این سازمان حدود ۴۸۰ میلیون نفر جمعیت و هشت میلیون و ۶۲۰ هزار و ۶۹۷ کلیومتر مربع مساحت را شامل می‌شود که از منابع نفت، گاز و جذابیت‌های گردشگری، کشاورزی و صنعتی برخوردار است.

دبیرخانه دائمی سازمان اکو در تهران مستقر است، اما دبیرخانه اتاق بازرگانی و صنعت اکو به صورت گردشی و در دوره‌های سه ساله میان اعضا منتقل می‌شود.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد