اونس طلا2286
مظنه14,926,000
18 گرم3,445,600
ارزش سکه33,628,278
قدیم (بهار)38,200,000
جدید (امامی)41,800,000
نیم24,300,000
ربع15,500,000

امسال هیچ هدفی برای سال نو خود تعیین نکنید

5 دلیل برای اینکه چرا اهداف و تصمیمات جدید برای سال نو خود تعیین نکنیم!

اهداف سال جدید

سال جدید نزدیک است و این احتمال وجود دارد که فهرستی از اهداف سال نو را چه ذهنی و چه روی کاغذ برای خود تهیه کرده باشید. ما اینجا هستیم تا به شما بگوییم که فقط می توانید آن لیست را پاره کنید، زیرا تنظیم اهداف جدید برای شما واقعاً خوب نیست!

آیا هر سال اهداف و تصمیمات سال نو را برای خود تعیین می کنید؟ اینجا هستیم تا بگوییم که چرا نباید…!

پنج دلیل

. اگر شما فهرستی از تصمیمات جدید برای خود تهیه می کنید به این دلیل است که واقعاً از زندگی خود به شکل فعلی راضی نیستید. آیا این احساسی است که می خواهید در سال جدید با خود داشته باشید؟ از تلاش مداوم برای بهبود خود یا زندگی خود دست بردارید. آن را همانطور که می آید بپذیرید و از آن لذت ببرید!

. بعلاوه، اگر یکی از بندهای تصمیم شما شکست بخورد، احساس بد بیشتری خواهید داشت. اگر به خود گفتید که باید هفته ای سه بار به باشگاه بروید یا رژیم غذایی بگیرید و خود را لاغر کنید، در صورت انجام ندادن آن، ناامیدی را بسیار شدیدتر تجربه خواهید کرد زیرا احساس می کنید شکست خورده اید.

. این اهداف را برای چه کسانی تنظیم می کنید؟ مطمئن باشید که پاسخ همیشه «خودتان» است. اگر می خواهید چیزی را تغییر دهید، باید آن را به این دلیل انجام دهید که واقعا می خواهید، نه به این دلیل که دیگران هم آن تصمیم را گرفته اند و چون همه آن را چیز خوبی می دانند! بنابراین برای گرفتن تصمیم و خواسته های خود احساس فشار نکنید.

. اول فروردین تنها زمانی نیست که می توانید شروع به بهبود خود کنید، می توانید این کار را در هر روز از هر ماه شروع کنید؛ همیشه سعی کنید بهترین نسخه از خودتان باشید.

. این احتمال وجود دارد که نتوانید به آن تصمیماتی که گرفته اید پایبند باشید و آن را ادامه دهید. تصمیمات سال نو بسیار فشرده هستند و در تلاشید که به ایده آلی که همیشه در ذهن دارید برسید. اما باید فقط سال جدید را با یک ذهنیت مثبت شروع کنید؛ اگر مثبت اندیش باشید، چیزهای خوبی به سراغتان خواهد آمد.

سال نو پیشاپیش مبارک!

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد