اونس طلا2295.96
مظنه14,766,000
18 گرم3,408,700
ارزش سکه33,267,798
قدیم (بهار)38,200,000
جدید (امامی)41,800,000
نیم24,300,000
ربع15,500,000

با این 10 روش، خانه تکانی خود را آسان تر کنید

10 تا از درخشان ترین نکات تمیز کردن؛ ساده تر از این نمی شود!

خانه تکانی

نظافت و خانه تکانی، کاری است که اکثر مردم از انجام آن لذت خاصی نمی برند، اما همه می دانند که صرفاً باید انجام شود، چه بخواهید چه نخواهید. برای اینکه همه چیز کمی آسان‌تر و مهم‌تر از همه سریع‌تر انجام شود، فهرستی از بهترین نکات تمیز کاری که می‌دانیم را تهیه کرده‌ایم!

آیا قبلاً در مورد این نکات تمیز کردن می دانستید؟

1. مایع ظرفشویی در مقابل لکه های چربی

آیا در لباس هایتان لکه چربی دیده اید؟ بسیاری ازافراد سعی می کنند با گذاشتن یک تکه لیمو روی لکه آن را برطرف کنند. اما آیا می دانستید مایع ظرفشویی خیلی بهتر عمل می کند؟

2. استفاده از قرص ماشین ظرفشویی

اکثر مردم فقط از قرص های ماشین ظرفشویی در ماشین ظرفشویی استفاده می کنند که قابل درک است. اما آیا می دانستید که می توانید از آنها برای تمیز کردن سرخ کن و غذاساز خود نیز استفاده کنید؟

3. مشعل تمیز گاز

تمیز کردن مشعل های روی اجاق گاز شما می تواند واقعاً کار خسته کننده ای باشد؛ به همین دلیل شما می توانید با مخلوط سرکه و جوش شیرین، مشعل گازخود را به آسانی تمیز کنید!

4. حمام خود را با لیمو تمیز کنید

انواع محصولات شوینده فانتزی و گران قیمت که حاوی مقدار زیادی مواد شیمیایی هستند وجود دارد. اما چرا وقتی می توانید به همین راحتی از لیموی طبیعی برای تمیز کردن حمام خود استفاده نکنید؟ عجیب به نظر می رسد، اما عالی کار می کند و این تنها چیزی است که اهمیت دارد!

5.زمین را با آب سرد تمیز کنید

آیا می دانستید شستن زمین با آب سرد بسیار موثرتر است؟ اگر آب گرم باشد، سریع‌تر تبخیر می‌شود و بقایای صابون روی زمین باقی می‌ماند که می‌تواند باعث ایجاد رگه‌ شود، بنابراین استفاده از آب سرد از این اتفاق جلوگیری می کند.

6. آینه های بدون رگه به ​​لطف جین

تمیز کردن آینه ها می تواند دشوار باشد زیرا همیشه رگه هایی روی آن می ماند. خوشبختانه این مشکل به راحتی با کمک تکه ای جین حل می شود!

7. مجرای حمام خود را باز کنید

تمیز کردن چاه حمام شما می تواند حتی از تمیز کردن توالت هم بدتر باشد. استفاده فوری با انواع محصولات پاک کننده شیمیایی ایده آل نیست. آیا می دانستید که می توانید به راحتی با مقداری جوش شیرین و سرکه انسداد مجرای حمام را باز کنید؟

8. پنجره های خود را با سرکه سفید تمیز کنید

آیا می خواهید مطمئن شوید که پنجره های شما کاملا تمیز، بدون رگه و فوق العاده براق هستند؟ مقدار زیادی سرکه سفید را با یک بطری اسپری آب مخلوط کنید. این مخلوط را روی پنجره های خود اسپری کنید و آن را با یک پارچه میکروفایبر پاک کنید؛ پنجره های شما دوباره تمیز به نظر می رسند!

9. از موز برای تمیز کردن ظروف نقره خود استفاده کنید

نقره بسیار زیباست، اما پس از مدتی، همیشه بعلت اکسیداسیون کمی کدر می شود. اما، بازگرداندن نقره به درخشش و زیبایی اصلی خود بسیار آسان است و تنها چیزی که نیاز دارید یک پوست موز است!

10. لباس های سفید روشن به لطف مقداری آسپرین

آیا با وجود تمام شوینده‌های مخصوص لباس‌شویی که استفاده می‌کنید، لباس‌های سفید شما کاملاً سفید نمی‌مانند؟ ما راه حلی برای شما داریم! با کمک مقداری آسپرین می توانید لباس های سفید خود را دوباره به حالت ایده آل خود برگردانید!

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد