اونس طلا2302.52
مظنه14,706,000
18 گرم3,394,800
ارزش سکه33,132,618
قدیم (بهار)38,200,000
جدید (امامی)41,800,000
نیم24,300,000
ربع15,500,000

آیا حاضر به خوردن گوشت خام در رژیم خود هستید؟

در دنیای مدرن امروز که افراد برای جذابیت و سلامتی خود دست به هرکاری می زنند شاید داشتن رژیم گوشت خام مسئله خیلی عجیبی بنظر نرسد.

به گزارش سایت طلا، یکی از رژیم‌های غذایی مد روز، رژیم گوشت خام است. این رژیم غذایی نوعی از غذاهای خام و دسته‌ای از رژیم‌های غذایی هستند که شامل خوردن بیشتر غذاهای خام و فرآوری‌نشده، و اجتناب از غذاهایی است که مهندسی ژنتیکی شده‌اند یا با آفت‌کش‌ها و علف‌کش‌ها اسپری شده‌اند.

اصل راهنمای غذاگرایی خام این باور است که فرآوری و پختن غذا قدرت نیروی حیاتی غذا را کاهش می دهد و آن را برای سلامتی ما مضر می کند.

با این حال، برای برخی از طرفداران رژیم گوشت خام، این چیزی بیش از یک مد روز و یک سبک زندگی است که به نام «زندگی اجدادی» شناخته می شود. به گفته برایان جانسون، که خود را «شاه کبد» می نامد، بدن انسان برای این سبک زندگی مناسب تر است؛ یعنی قرار گرفتن در معرض آفتاب زیاد، انجام کارهای فیزیکی سخت، شکار برای غذا، و مصرف کل یک حیوان، ترجیحاً خام.

گوشت خام

مردم در سراسر جهان از گوشت خام به عنوان بخشی از رژیم غذایی خود در غذاهایی مانند سوشی، استیک تارتار، کارپاچیو، مت و سِویچه استفاده می کنند. با همه این ها، سوال اصلی برای بسیاری از مردم این است که آیا رژیم غذایی مبتنی بر گوشت خام بی خطر است یا نه؟

نظر سازمان های بهداشتی معتبر جهان در مورد رژیم گوشت خام

سازمان غذا و داروی ایالات متحده (FDA) و بهداشت کانادا هر دو در مورد مصرف گوشت خام هشدار می دهند و توصیه می کنند که گوشت خام، مرغ، غذاهای دریایی و محصولات تخم مرغ باید در دمای داخلی ایمن طبخ شوند تا هر گونه پاتوژن مضری که می تواند باعث ایجاد مسمومیت غذایی شود از بین برود

خام خواری

مقایسه میزان ویتامین ها و مواد معدنی در گوشت خام و گوشت پخته

در حالی که اطمینان از بی خطر بودن گوشت ضروری است، پختن ممکن است به کاهش ارزش غذایی از طریق از دست دادن ویتامین ها و مواد معدنی مهم و همچنین تغییر در ترکیب اسیدهای چرب گوشت منجر شود. تلفات احتمالی ارزش غذایی به زمان، دما و روش استفاده شده برای پخت غذا بستگی دارد. با این حال، برخی از مطالعات اشاره می‌کنند که پختن گوشت تأثیر قابل‌توجهی بر مقدار مواد معدنی موجود در آن ندارد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد