اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

۹ ترفند شگفت‌انگیز که می‌توانید از یک تکه صابون برای آن استفاده کنید

آیا تا به حال از صابون برای این اهداف استفاده کرده اید؟

صابون

آیا می‌دانستید با صابون می‌توانید خیلی بیشتر از شستن دست‌ها استفاده کنید؟ صابون برای ترفندهای خانگی بسیار مفید است و فقط برای تمیز کردن نیست! بنابراین، برای این 9 منظور یک تکه صابون داشته باشید.

9 کار در خانه که می توانید از صابون استفاده کنید:

1. کشوهای گیر کرده و درهای کشویی

زمانی که کشوها و درهای کشویی به سختی باز می شوند، می توانید از یک صابون استفاده کنید تا دوباره به نرمی آنها را باز کنید. به سادگی صابون را به هر دو لبه کشو یا در مسیر ریل درب بمالید، مشکل شما حل می شود.

2. سوراخ های کوچک را در دیوارها پنهان کنید

سوراخ های میخ کوچکی در دیوار خود دارید؟ از یک تکه صابون همرنگ دیوار استفاده کنید و آن را روی سوراخ بمالید. شرط می بندیم که دیگر نمی توانید سوراخ را پیدا کنید!

3. از پاشیدن رنگ جلوگیری کنید

آیا می خواهید تکه ای از دیوار کنار پنجره یا آینه را رنگ کنید؟ با مالیدن صابون به آن، از پاشیده شدن رنگ به پنجره یا آینه مورد نظر جلوگیری می کنید.

4. زیپ را باز کنید

زیپ گیر کرده فوق‌العاده آزاردهنده است، اما رفع آن با یک صابون آسان است. صابون را روی دندانه های زیپ بمالید، خواهید دید که دوباره کاملاً نرم کار می کند.

5. استفاده از پیچ

فرقی نمی‌کند راست دست باشید یا چپ دست؛ پیچ و مهره کردن وسایل، می‌تواند کاری دشوار باشد، اما می توانید با مالیدن صابون به پیچ، کار را برای خود راحت کنید، به این ترتیب، خیلی راحت تر داخل چوب می لغزد.

6. بوی نای کمد، ماشین و چمدان را از بین ببرید!

یک تکه صابون را در مقداری پارچه بپیچید و آن را در کمد، ماشین یا چمدان خود قرار دهید. صابون تمام بوهای کپک زدگی را از بین می برد و بوی تازه و دوست داشتنی پخش می کند!

7. از مبلمان در برابر حیوانات خانگی محافظت کنید

نه ما طعم صابون را دوست داریم و نه حیوانات خانگی مان. با مالیدن یک تکه صابون به پایه های میز و صندلی، حیوانات خانگی شما از مبلمان شما دور می شوند و به این ترتیب، اثر دندان و ناخن، دیگر روی چوب خود نمی بینید.

8. محل نشتی را پیدا کنید

در لاستیک دوچرخه یا استخر بادی خود نشتی دارید اما نمی توانید آن را پیدا کنید؟ یک تکه صابون را خیس کنید و آن را روی نقطه ای که فکر می کنید ممکن است نشتی داشته باشد، بمالید. وقتی به نقطه نشتی رسیدید، حباب های هوا بلند می شوند!

9. نرم کننده پارچه خود را بسازید

نوشابه، پودر بوراکس و صابون را با هم مخلوط کنید، حالا نرم کننده پارچه خود را دارید. به همین راحتی است!

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد