اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

صعود قدرتمند قیمت طلا تنها در چند ساعت

صبح امروز قیمت طلا تنها طی چند ساعت صعود بسیار شدیدی را از خود نشان داد که در پی فرمان حمله روسیه به اوکراین اتفاق افتاد.

به گزارش سایت طلا، با به حداکثر رسیدن تنش ها میان روسیه و اوکراین و آغاز جنگ بین این دو کشور، قیمت طلا طی یک صعود کم سابقه، به بالاترین قیمت 13 ماه اخیر خود رسید.

هر اونس طلای جهانی در لحظه نگارش این متن 1939 دلار در حال معامله است که از صبح امروز 1.62 درصد معامل 31 دلار رشد از خود نشان داده است.

صبح امروز روسیه با نادیده گرفتن تحریم های غرب رسما عملیات نظامی خود رو به روی اوکراین را آغاز کرد که باعث ایجاد یک تنش اساسی در بازار طلا شده و قیمت این فلز ارزشمند را افزایش داد.

طلا

با این اقدام روسیه احتمال می رود که کشور های غربی در حمایت از اوکراین تحریم های شدیدی را علیه این کشور اعلام کنند. امروز قرار است سران کشور های G7 با یکدیگر ملاقات کرده و دراین باره تصمیم گیری کنند.

همزمان با رشد قیمت طلا، ارزش شاخص دلار آمریکا نیز به شدت افزایش یافت که ناشی از احساس ریسک گریزی در بازار می باشد.

از منظر فنی اولین مقاومت پیش روی طلا نقطه 1960 دلاری است که با توجه به رشد بالای امروز فلز زرد برای عبور از آن دچار مشکل خواهد شد. عبور از مقاومت 1960 دلاری می تواند طلا را با دو مقاومت 1965 و 1973 دلاری مواجه کند.

عبور طلا از نقطه 1973 دلار و ادامه دادن به روند صعودی خود می تواند بار دیگر خریداران را برای به دست آوردن محدوده روانی 2000 دلار امیدوار کند.

از طرف دیگر اولین سطح حمایتی قیمت طلا در عدد 1917 دلار قرار دارد. افت بیشتر می تواند طلا را به 1909 دلار رسانده و در صورتی که طلا باز هم سقوط کند در محدوده 1890 تا 1900 دلار پشتیبانی خواهد شد.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد