اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

اشتباهاتی که کاهش وزن را برای شما تبدیل به کابوس می کنند

کاهش وزن اگر اشتباهات لاغری را کم کنید کار بسیار آسانی است که شما را به وزن دلخواهتان می رساند. پس این اشتباهات را ببینید و تکرار نکنید.

به گزارش سایت طلا، رژیم لاغری بر خلاف عموم کار آسانی نیست و نمی توان با تصمیمات شخصی آن ها را انجام داد زیرا می تواند به سلامت جسمی شما آسیب وارد کند.

یک رژیم لاغری و کاهش وزن مناسب، رژیمی است که کاملا تخصصی برنامه ریزی شده باشد و متناسب برای شرایط جسمی و مواد مغذی مورد نیاز بدن شما تنظیم شده باشد. همچنین این نکته نیز مهم است که شما به شیوه ای صحیح رژیم لاغری خود را دنبال کنید.

1. یکی از اولین اشتباهات در هنگام کاهش وزن این تصور است که اگر فرد میزان غذای خود را کاهش دهد و یا یک وعده غذایی را حذف کند سریع تر به وزن دلخواه خود می رسد در صورتی که این کار می تواند باعث ایجاد مقاومت در بدن برای کاهش وزن شود. در نتیجه شما باید متناسب با شرایط بدنی خود غذا بخورید.

رژیم لاغری

2. یکی دیگر از تصورات اشتباه و خطرناک در رژیم های لاغری این مسئله است که می گویند همه چیز بخور اما کم بخور. این روش برای افرادی که در ایده آل ترین حالت ممکن از لحاظ سلامت جسمی و وزنی قرار دارند مناسب است اما افرادی که اضافه وزن دارند و بدن متعادلی ندارند قاعدتا ممنوعات رژیم نیز برای آن ها ضرر دارد حتی به مقدار کم.

3. بی فایده ترین کار ممکن در رژیم لاغری داشتن رژیم بدون فعالیت بدنی است. بنابراین در کنار رژیم غذایی پیاده روی چربی سوز را فراموش نکنید.

قهوه

4. این مسئله که روزانه کالری های مصرفی خود را به طور دقیق محاسبه کنید کمک زیادی به کاهش وزن شما نمی کند. شما باید چربی از دست بدهید تا لاغر شوید بنابراین مواد غذایی ای که دریافت می کنید در نهایت باید سیکل چربی سوزی بدن شما را فعال کنند. در نتیجه خواص و اثر موادغذایی را باید نظر داشته باشید.

5. دو گروه از موادغذایی هستند که مصرف آن ها برای شما ممنوع است. گروه اول آن دسته از موادغذایی هستند که به واسطه طبع شان بدن شما را به سمت سردی سوق می دهند و مصلح های غذایی نیز در مورد آن ها جوابگو نیست مانند چای سبز و قهوه.

گروه دوم از ممنوع ها و دلیل ممنوع بودن آن ها نیز برای همه آشکار است مانند شیرینی جات، چیپس، نوشابه و بستنی.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد