اونس طلا2306.52
مظنه14,746,000
18 گرم3,404,100
ارزش سکه33,222,738
قدیم (بهار)38,300,000
جدید (امامی)41,300,000
نیم23,700,000
ربع15,100,000

چهار نکته درباره لباس پوشیدن که خانم ها باید بدانند

فرض کنید آخر هفته است و شما در کمد لباس خود به دنبال ست کردن آیتم های متفاوت هستید اما به نظر نمی رسد چیزی که می خواهید را پیدا کرده باشید.

این موقعیت برایتان آشنا به نظر می رسد؟ این دغدغه ایست که همه زنان معمولا دارند، اما همه چیز را نباید خیلی پیچیده کنید. شما می توانید با دانستن چند نکته هوشمندانه درباره لباس پوشیدن این مشکل را حل کنید و در هر موقعیتی با بهترین استایل ظاهر شوید. هر فردی برای لباس پوشیدن انتخاب های خود را بر اساس استایل شخصی، فرم بدنی و شخصیتی که دارد انجام می دهد. در این مطلب نکته هایی مرتبط با همین موضوع را بیان میکنیم.

1.لباس های قدیمی را باید دور بریزید

این نقطه آغاز ماجراست ، درصورتی که خودتان تغییری ایجاد نکنید هیچ فضایی برای آن وجود نخواهد داشت. کمدتان را باز کرده و به لباس‌هایتان خوب نگاه کنید. شما باید یک سوال ساده از خودتان بپرسید اینکه اگر الان در یک فروشگاه بودید کدام یک از لباس های موجود در کمد خود را می خریدید؟ این یک بازی بسیار ساده و موثر است که باید هر چند وقت یکبار آن را انجام دهید. اگر می‌خواهید ساعت‌ها را جلوی کمد خود وقت نگذرانید باید لباس هایتان را بر اساس رنگ در کمدتان بچینید. انباشته کردن لباس ها همیشهمنجر به نامرتبی می شود. تمام لباس هایی را که احساس می کنید به آن ها دیگر نیازی ندارید را جمع کنید و آن هایی که قابل استفاده هستند را به افراد نیازمند اهدا کنید.

2.یک اتفاق بزرگ در راه است؟ با برنامه خرید کنید

اگر به مراسم خاصی دعوت شده‌ایدر، به احتمال زیاد زمان زیادی را به دنبال پیدا کردن لباس مناسب صرف خواهید کرد. برای داشتن یک انتخاب خوب و موثر، باید با داشتن استایل مو ، آرایش و کفش مناسب به خرید بروید تا تصویر بزرگ‌ تری از استایل خود داشته باشید. همچنین پوشیدن لباس زیر مناسب را هم فراموش نکنید زیرا تاثیر بسیاری بر جلوه‌ی لباس دارد.

3.لباس های خود را استفاده کنید

آیا می‌دانید راز اینکه برخی افراد به سادگی می‌دانند که چگونه لباس‌های مناسب بپوشند، چیست؟ هیچ رازی در این زمینه وجود ندارد و در حقیقت می‌توانید این مشکل را تنها با کمی بیشتر فکر کردن درباره‌‌ی اینکه چه لباسی بپوشید حل کنید. این کار به فرم بدن بستگی دارد. باید ویژگی‌های بدنتان را با شیوه‌ های مناسب نشان دهید. به عنوان مثال، پوشیدن یقه‌ V شکل باعث بلندتر به نظر رسیدن بالا تنه ‌ی بدن می‌شود. فرم بدن خود را بپذیرید و یاد بگیرید که همه‌‌ی نواقص آن را دوست داشته باشید.

4.با خودتان مانند یک ملکه رفتار کنید

زیبایی بیشتر از آنچه فکرش را بکنید با سلامتی بدن مرتبط است. مراقبت از سلامتی با استراحت آغاز می‌شود. فرقی نمی‌کند که در طول روز چقدر کار داشته باشید، نباید اجازه بدهید که کارهایتان با زمان خوابتان تداخل داشته باشد. احتمالا اصطلاح خواب زیبایی را شنیده‌اید. بنابراین روی زیبایی و سلامت خود با پوشاندن تخت‌خواب خود با ابریشم خالص سرمایه‌گذاری کنید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد