اونس طلا2414.52
مظنه14,396,000
18 گرم3,323,300
ارزش سکه32,434,188
قدیم (بهار)37,400,000
جدید (امامی)40,000,000
نیم23,300,000
ربع14,700,000

بدترین عادت های متولدین هر ماه چه چیزی است؟( نیمه دوم ماه)

اگر می خواهید بدانید که بدترین ویژگی و خصوصیت شما بر اساس ماه تولدتان چه چیزی است پس خواندن این خبر را از دست ندهید.

به گزارش سایت طلا، شما برای پیدا کردن خصوصیت های بد ماه تولدتان کافی است متن مربوط به ماه تولد خود را بخوانید و اگر در نیمه اول سال متولد شده اید می توانید در خبری که دیروز منتشر شد شخصیت شناسی خود را بخوانید.

مهر: همدلی بیش از حد با همه

همه ما احساس همدلی و صمیمیت را با بعضی از اطرافیانمان داریم اما افراد متولد مهر زمان زیادی را به دیگران اختصاص دهند و سعی می کنند که با همه ارتباط صمیمی بگیرند و همین ممکن است شخصیت آن ها را پایین بیاورد.آنها حتی با افراد شرور و منفی هم ارتباط نزدیک برقرار می کنند . آن ها مهربانی ، دوستی و آرامش را در همدلی کردن با دیگران می دانند و همین باعث می شود که تحت تاثیر انرژی های منفی قرار بگیرند .

آبان : منفی بافی بیش از حد

این افراد معمولاً آرامش درونی ندارند و همه هیجانات خود را بیرون می ریزند و بیش از حد در مورد چیز های مختلف نگران می شوند . توجه آن ها بیشتر روی چیز های منفی مثل تراژدی ها و جنایت ها است و بیشتر در مورد چیزهای منفی صحبت می کنند .

آذر : توجه بیش از حد به برقراری ارتباط با دیگران

افراد متولد آذر همیشه دوستانی انگیزه بخش و رهبرانی بسیار عالی هستند . خوش بینی ، ماجراجویی و تصویر سازی خوبی دارند و همیشه به دنبال راهکار هایی هستند که دایره دوستان خود را گسترده تر کنند اما مشکل آن ها اینجاست که بیش از حد به دنبال انسان های جدید هستند و تلاشی برای نگه داشتن افراد کنونی زندگی خود نمی کنند . حتی ممکن است شخصیت خود را تغییر دهند و افراد بیشتری را به خودشان جذب کنند و بیش از حد به کمیت فکر می کنند .

ماه تولد

دی : بلندپروازی زیاد

افراد متولد دی بسیار مصمم و بلند پرواز هستند و دنیایی را متصور می شوند که در ذهن ما نمی گنجد . این افراد اشتباه نمی کنند اما گاهی اوقات بلندپروازی بیش از حد ؛ آن ها را از واقعیت دور می آن ها می خواهند سریع به همه چیز دست پیدا کنند و صبر و شکیبایی ندارند و در نتیجه انجام این کار ، آنها را وارد مشکل خواهد کرد .

بهمن : تلاش برای درست کردن کل دنیا

این افراد مدام به فکر این هستند که چگونه دنیای اطرافشان را به جایی بهتر برای زندگی تبدیل کنند . آن ها دوست دارند احساسات و افکار همه را تغییر دهند اما به تنهایی نمی توانند کاری را به انجام برسانند . این افراد استعداد ها و خلاقیت های بسیار زیادی دارند اما آن را صرف فکر کردن به چیز هایی می کنند که تحت کنترلشان نیست .

اسفند : عاطفه و احساس بیش از حد

افراد متولد اسفند با قلبشان زندگی می کنند و بیش از حد رومانتیک می شوند . بیش از حد برای دیگران فداکاری می طور کل احساسات شان زندگی آن ها را پیش می برد . این احساسات همیشه هم شیرین و دوست داشتنی نیستند . گاهی به آن ها ضربه می زند و باعث می شود که از سمت دیگران هم صدمه ببینند .

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد