اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

بدترین عادت های متولدین هر ماه چه چیزی است؟( نیمه اول ماه)

اگر می خواهید بدانید که بدترین ویژگی و خصوصیت شما بر اساس ماه تولدتان چه چیزی است پس خواندن این خبر را از دست ندهید.

به گزارش سایت طلا، شما برای پیدا کردن خصوصیت های بد ماه تولدتان کافی است متن مربوط به ماه تولد خود را بخوانید و اگر در نیمه دوم سال متولد شده اید می توانید در خبری که فردا منتشر می شود شخصیت شناسی خود را بخوانید.

فروردین : خشونت شوکه کننده

گاهی اوقات شما باید سعی کنید خشم و عصبانیت خود را کنترل کنید . آنقدر خشمگین می شوید که می خواهید فقط فوران کنید . انرژی شما صرف بروز دادن خشونت تان می شود و شبیه به یک بمب در حال انفجار می شوید و هرچقدر که سعی کنید بیشتر آن را پنهان کنید ، وضعیت بدتری پیدا می کنید .

اردیبهشت : حس مالکیت

کسانی که در اطراف شما هستند ، می دانند که شما روی چیز هایی که دوست دارید پافشاری می کنید . مادی گرایی یا احساساتی بودن بیش از حد باعث می شود که جلوی دیگران را بگیرید و هر چقدر بیشتر به آن ها توجه کنید ، بیشتر ناامید می شوید.متاسفیم اما چیز هایی مثل خاطرات یا کسانی که دوستشان دارید ، را نمی توانید آن ها را برای خود کنید و به آن ها نمی رسید . در نتیجه احساس سرخوردگی خواهید داشت و حس مالکیت زیاد نسبت به چیزهای مختلف به شما آسیب وارد می کند.

خرداد : دو روی بودن کنید

دوستان تان می دانند که شما پشت سر آن ها شخص بدی نیستید اما نمی توانید احساس منفی خود را در مورد دیگران پنهان کنید و آن را به زبان می آورید . متاسفانه خیلی زیاد حرف می زنید و نکات منفی شخصیت دیگران را نیز به زبان می رید . هر چقدر هم که تلاش کنید ، بازهم نمی توانید وفادار و صادق باشید و گاهی اوقات دروغگویی و دورویی به سراغ شما می آید .

ماه تولد

تیر : تبرئه کردن خودتان از اشتباهات

برج سرطان یا ماه تیر افرادی را شامل می شود که احساس می کنند لایق بهترین ها هستند اما گاهی اوقات کمی زیر آبی می روند و می خواهند خودشان را تبرئه کنند و طاقت اشتباه را ندارند . این افراد بیش از حد به دنبال وابسته کردن دیگران به خودشان هستند و این که دیگران به آن ها نیاز داشته باشند ، یک حس رضایت را در آن ها ایجاد می کند.

مرداد : هیولای خودشیفته

افراد ماه مرداد همیشه فکر می کنند بهترین هستند و بهتر از آن ها وجود ندارد . آن ها طاقت نمی آورند که در جمعی باشند و به دیگری توجه شود . این افراد بخشنده و سرگرم کننده هستند اما دوست دارند همیشه در کانون توجه قرار بگیرند و خود شیفتگی زیادی دارند.مدام به دنبال این هستند که دیگران ویژگی های رفتاری خوبشان را بگویند . حتی اگر بمیرند ، باز هم به این فکر می کنند که دیگران او را فرد جذابی می نامند یا خیر .

شهریور : کنترل گری بیش از حد

این افراد بیش از حد مراقب دیگران و شرایط موجود هستند . دوست دارند خیال شان راحت باشد که همه چیز عالی است و می خواهند کنترل همه چیز را در دست بگیرند . حتی اگر کسی از آن ها درخواست کمک نداشته باشد ، در واقع آنها نیاز درونی به کنترل شرایط دارند و همین باعث می شود که دیگران را کلافه کنند .

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد