اونس طلا2286.17
مظنه14,766,000
18 گرم3,408,700
ارزش سکه33,267,798
قدیم (بهار)38,200,000
جدید (امامی)41,800,000
نیم24,300,000
ربع15,500,000

خانم ها جواب بدهند، کدام یک از این وسیله ها همیشه در کیف شما هستند؟

برخی از وسایل رایج که معمولا خانم ها در کیف خود نگه می دارند، می توانند رازهایی را درباره شخصیت آنها نیز فاش کنند!

خانم ها جواب بدهند، کدام یک از این وسیله ها همیشه در کیف شما هستند؟

برخی از وسایل رایج که معمولا خانم ها در کیف خود نگه می دارند، می توانند رازهایی را درباره شخصیت آنها نیز فاش کنند!

ممکن است برای شما هم جالب باشد که بدانید کدام وسیله مربوط به کدام بعد شخصیتتان می شود. پس برای فهمیدن این رازها مقاله امروز را تا انتها مطالعه کنید.

1.لوازم آرایشی

شما دوست دارید از خودتان مراقبت کنید و سعی می کنید در هر شرایطی عالی و مرتب به نظر برسید، شما فردی بسیار آرام هستید اما با این حال از جلب توجه بدتان نمی آید. باید بدانید که دیگران از همراهی و هم صحبتی با شما معمولا لذت می برند املا بیان نمی کنند.

2.کتاب

کسانی که در کیف خود کتاب حمل می کنند، افراد باهوشی هستند که دوست ندارند زمان خود را تلف کنند و ترجیح می دهند دقیقه به دقیقه زمانشان را مفید سپری کنند. احتمالا شما فردی درونگرا هستید و بزرگترین اندوه شما می تواند از دست دادن فرصت هایی باشد که می توانستید به واسطه آن ها پیشرفت کنید.

3.دفتر خاطرات یا دفترچه یادداشت روزانه

باید بدانید که این افراد بسیار با اعتماد بنفس و قابل اعتماد هستند. آنها بسیار منظم، قابل اعتماد و مفید به نظر می رسند. همچنین شما سعی می کنید که تمام جنبه های زندگیتان را در دست بگیرید و کنترل کنید. معمولا مسائلی که خارج از کنترل شما هستند می توانند شما را ناراحت کنند.

4.لوازم تحریر

شما بسیار خلاق هستید و همیشه سعی می کنید برای خلق چیزی جدید از طبیعت، آدم ها و محیط الهام بگیرید. برای شما این موضوع اولویت است که اگر ایده ای به ذهنتان می رسد آماده واقعیت بخشیدن و اجرای آن باشید، چه شعر باشد چه نقاشی و یا آهنگ.

5.غذا و نوشیدنی

اگر همیشه این وسایل را در کیف خود به همراه دارید، احتمالا به این دلیل است که شما زنی با بچه کوچک هستید. همه ما می دانیم که آنها چقدر ممکن است بی تابی کنند و شما به عنوان یک مادر همیشه باید آماده باشید. این نشان می دهد که شما فردی بسیار محتاط و مراقب هستید.

6.کیسه زباله

مطمئنا کسانی که کیفشان کیسه زباله دارند افرادی هستند که به محیط زیست اهمیت می دهند و برای آن ارزش قائل می شوند. شما از انداختن زباله در خیابان متنفر هستید و ترجیح می دهید آن را در کیف خود نگه دارید تا زمانی که یک سطل زباله پیدا کنید. شما در قبال جامعه و محیطی که در آن زندگی می کنید بسیار مسئولیت پذیر هستید.

اگر این مقاله را دوست داشتید کامنت بگذارید و آن را با دوستانتان به اشتراک بگذارید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد