اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

مصرف این محصول تمام سموم را از بدن شما پاک خواهد کرد

به طور کلی متخصصان تغذیه پیشنهاد می کنند که با داشتن یک رژیم غذایی کامل مواد مغذی بدن تامین شود اما با این حال معتقدند که مصرف برخی از مکمل ها می تواند به سلامت کلی انسان کمک کند.

به گزارش سایت طلا، مکمل ها می توانند به قوی نگه داشتن استخوان ها، کاهش کلسترول، بهبود سلامت روان و حتی جلوگیری از بیماری کمک کنند.

در این بین تحقیقات نشان داده است که یک مکمل خاص می تواند به طور کلی سموم روزانه بدن را دفع کرده و از ابتلا به بیماری ها جلوگیری کند.

این مکمل که توت ماکی نام دارد، نوعی توت بنفش مایل به سیاه از شیلی و آرژانتین است و سرشار از آنتی اکسیدان می باشد که برای مبارزه با رادیکال های آزاد در بدن شما که باعث آسیب به سلول های شما می شوند، مهم هستند.

به گفته متخصصان تغذیه توت‌ ماکی سرشار از آنتوسیانین‌ها به‌ ویژه فلاونوئیدها، اسید الاژیک و دلفینیدین بوده که در دیگر برخی دیگر از مواد غذایی نیز مانند بلوبری، گیلاس و انار و یافت می‌ شوند.

توت ماکی

مطالعات نشان داده اند که توت ماکی در جلوگیری از استرس اکسیداتیو و آسیب سلولی در مقایسه با انواع توت ها مانند توت فرنگی، بلوبری و شاه توت قوی تر است.

در حالت ایده آل، مکمل ها حاوی آنتی اکسیدان های غلیظ موجود در توت هستند که به مبارزه با آسیب رادیکال های آزاد و جلوگیری از بیماری های مزمن کمک می کند.

محصولات توت ماکی نه تنها به مبارزه با سموم و ایمن نگه داشتن بدن شما از برخی بیماری‌ های مزمن کمک می‌ کنند، بلکه به سلامت چشم، سیستم ایمنی بدن، سلامت پوست و سلامت عروق نیز کمک می کند.

متخصصان تغذیه در انتها اشاره می کنند که با وجود اینکه مصرف کمل می تواند کمک کننده باشد، جایگزین رژیم غذایی نشده و خوردن انواع توت ها در رژیم غذایی می تواند به سلامت شما به شکل چشمگیری کمک کند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد