اونس طلا2312.83
مظنه14,711,000
18 گرم3,396,000
ارزش سکه33,143,883
قدیم (بهار)38,300,000
جدید (امامی)41,300,000
نیم23,700,000
ربع15,100,000

4 کاری که جنیفر آنیستون هر روز صبح انجام می دهد

4 کاری که جنیفر آنیستون هر روز صبح انجام می دهد تا روز خود را آغاز کند

4 کاری که جنیفر آنیستون هر روز صبح انجام می دهد تا روز خود را آغاز کند

از زمانی که جنیفر آنیستون در دهه 90 موفق به دریافت گواهینامه "It-Girl" شد، از بسیاری از ترندها الهام گرفته است و آن را برای خود اجرا می کند،خواه با مدل موهای زیبا که الگوی جوانان آمریکا در آن زمان بود و خواه با مد لباس های خیره کننده خود.

اکنون، این بازیگر 52 ساله در مصاحبه اختصاصی با E! از روتین روزانه خود گفت و ما مشتاقانه می توانیم بفهمیم چگونه این بازیگر توانسته است به این خوبی پا به سن بگذارد.

در مصاحبه ، آنیستون گفت که هر روز را با مراقبت از بدن و ذهن خود شروع می کند. هنگامی که از او خواسته شد اولویت خود را بگوید، گفت: "مراقبه و مدیتیشن، بدون هیچ فکری." سپس افزود:"من رویدادهای روزانه خود را نیز می نویسم."

اما مطمئناً ، آنیستون نمی تواند نوشیدنی مورد نیاز خود را برای تأمین انرژی روزانه فراموش کند: قهوه. وی گفت: "این یک آیین است: قهوه،مدیتیشن/ مدیتیشن، قهوه بسته به آن روز متفاوت است ".همچنین بعضی اوقات آنیستون مقداری کلاژن و پروتئین ضروری به فنجان جو روزانه یا مقداری پودر پروتئین به شیک خود نیز اضافه می کند.

هر روز صبح ، بازیگر Friends همچنین دوست دارد که با سه سگ خود به پیاده روی برود: کلاید ، سوفی و ​​لرد چسترفیلد. آنیستون: "برنامه صبح من این است که 3 سگ خود را برای پیاده روی به بیرون ببرم و به آنها غذا بدهم."

با این حال ، اگر یک چیز وجود دارد که آنیستون می خواهد هنگام شروع روز خود به هر قیمتی شده از آن دوری کند ،انواع صفحه نمایش است. بدون تلفن ، ایمیل ، پیام کوتاه و رسانه های اجتماعی. بدون تماشای هیچ یک از اینها برای یک ساعت ، یک ساعت و نیم. "من به شدت توصیه می کنم یک هفته این کار را انجام دهید ، تفاوت را باور نخواهید کرد. "

اگر از خود می پرسید که این بازیگر زن، روتین روزانه خود را از کجا آموخته است ،او از مادرش برای این کار تشکر می کند؛ آنیستون گفت که مادر مرحومش "همیشه از سلامتی بسیار خوبی برخوردار بود" و او سعی می کند سبک زندگی خود را که هنگام بزرگ شدن از مادرش یاد گرفته است حفظ کند.

به نظر می رسد که ما روش های دیگری برای شروع روز خود داشته باشیم (اما دوری از صرف وقت در صفحه نمایش دشوار است).

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد