اونس طلا2310.09
مظنه14,696,000
18 گرم3,392,500
ارزش سکه33,110,088
قدیم (بهار)38,300,000
جدید (امامی)41,300,000
نیم23,700,000
ربع15,100,000

این ویتامین باعث افزایش طول عمر شما می شود

هیچکس و هیچ چیز نمی تواند یک عمر طولانی را برای شما تضمین کند اما راه هایی وجود دارد که می توانید با انجام آنها به افزایش طول عمر خود کمک کنید. حال تحقیقات نشان داده است که یک ویتامین باعث افزایش سال های زندگی خواهد شد.

به گزارش سایت طلا، داشتن یک زندگی اجتماعی فعال، دریافت مقداری نور خورشید و پایبندی به برنامه خوابی که برای بدن شما مفید است، همگی می توانند به طولانی تر شدن سال های طلایی زندگی شما کمک کنند.

غذاهایی که می خورید نیز می توانند نقش کلیدی در افزایش طول عمر شما ایفا کنند؛ برخی از غذاها امید به زندگی شما را افزایش می دهند و برخی دیگر می توانند باعث کاهش سال های زندگی شما شوند. اکنون، تحقیقات جدید نشان می‌دهد که داشتن غلظت بالاتر ویتامین A در بدن با طول عمر بیشتر مرتبط است.

در این مطالعه که در مجله BioMed Research International منتشر شد، محققان طیفی از متابولیت‌ های در گردش (محصولات واکنش‌ های متابولیسم شما) و آنتی‌اکسیدان‌ها (مولکول‌هایی که با رادیکال‌های آزاد بالقوه مضر مبارزه می‌کنند) را بررسی کردند و حضور این‌ها را با اطلاعات مربوط به طول عمر شرکت‌کنندگان مقایسه کردند.

ویتامین

دانشمندان متوجه شدند که ارتباط خاصی میان طول عمر و ویتامین C و E وجود ندارد اما با این حال آنها مشاهده کردند که هر چه میزان غلظت ویتامین A در بدن بالاتر باشد، افراد طول عمر بالاتری خواهند داشت.

در واقع در این تحقیق مشخص شد که ویتامین A خود عامل بالاتر بودن طول عمر افراد بوده و رابطه علت و معلولی بین این دو وجود دارد. این موضوع از انجا مهم است دلیل سومی به جز ویتامین A در این تحقیق مشاهده نشده است.

با این حال نویسندگان این مقاله هشدار می دهند که این تحقیق تنها بر روی گروه خاصی انجام شده و ممکن است قابل تعمیم به همه افراد نباشد.

همچنین باید توجه داشت که مصرف بیش از حد ویتامین A می تواند خطرناک باشد در نتیجه اگر قصد مصرف مکمل های آن را دارید بهتر است میزان مصرف خود و شرایط جسمانی تان را با پزشک خود در میان بگذارید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد