اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

بهترین غذا های منجمد برای چاقی شکم

غذا های منجمد یکی از گزینه های مناسب برای افرادی است که نمی توانند به صورت روزانه خرید کنند. برخی از انواع این غذا ها می توانند به شما در لاغری شکم کمک کنند از این رو می توانید با خیال راحت آن ها را خریداری کنید.

به گزارش سایت طلا، متأسفانه، بسیاری از غذاهای منجمد مملو از مواد نگهدارنده و سدیم هستند، بنابراین یافتن گزینه‌ هایی که سالم باشند می تواند چالش برانگیز باشد. با این حال اگر بدانید که کدام گزینه ها را انتخاب کنید می توانید از مزایای آنها برای سلامتی بهره ببرید.

۱. آووکادو: این میوه سبز رنگ سرشار از فیبر و چربی های سالم امگا ۳ بوده که می تواند باعث کاهش چربی شکمی شود. همچنین منجمد کردن آن از ارزش غذایی این میوه نمی کاهد که در نتیجه ان را تبدیل به یک محصول ایده ال می کند.

۲. گوشت بوقلمون: گوشت بوقلمون از آنجا که پروتئین بسیار بالایی را درون خود جا داده و چربی کمتری نیز دارد یک جایگزین مناسب برای گوشت قرمز به شمار می رود. مصرف پروتئین یکی از کلیدی ترین عوامل در کاهش چربی و افزایش عضلات بدن است.

سالمون

۳. سالمون: آنتی اکسیدان ها و اسیدهای چرب امگا 3 موجود در ماهی سالمون می توانند به کاهش التهاب در بدن کمک کرده و سلامت عمومی بدن را افزایش دهند. مصرف این ماهی همچنین برای کاهش وزن و از بین بردن چربی شکمی مفید است.

۴. ناگت مرغ ارگانیک: تحقیقات نشان می‌ دهد که رژیم‌ های غذایی حاوی پروتئین می‌ توانند به طور قابل توجهی به کاهش و مدیریت وزن کمک کنند. اگر به دنبال راه های آسان برای دریافت پروتئین بیشتر در رژیم غذایی خود هستید، ناگت مرغ منجمد گزینه مناسبی است. با این حال توجه داشته باشید که با حداقل روغن ان را تهیه کرده و از انواع اورگانیک آن استفاده کنید.

۵. سبزیجات: سبزیجات یکی از بهترین گزینه ها برای سلامتی، کاهش وزن و از بین بردن چربی شکم هستند. اگر به سبزیجات تازه دسترسی ندارید، انواع منجمد ان نیز می توانند خواص بسیاری برای سلامتی داشته باشند و می توانید از آنها استفاده کنید.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد