اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

پایتخت طلایی نصف جهان در آستانه رویدادی مهم/طولانی ترین زمان نمایشگاهی در کشور +عکس

سید معلمی گفت:نمایشگاه طلا و جواهر اصفهان بزرگترین رویداد اقتصادی در سال 1401 در اصفهان خواهد بود و شعار این نمایشگاه از دل معدن تا حلقه ازدواج می باشد.

سید معلمی در مصاحبه اختصاصی با سایت طلا گفت:امروز نخستین جلسه هم اندیشی پانزدهمین نمایشگاه تخصصی طلا ،فلزات گرانبها،گوهرسنگها،ماشین آلات و صنایع وابسته با حضور معاونین سازمان صمت ، بزرگان صنعت طلا و سایر مسئولین برگزار شد.

وی گفت :برای اولین بار در اصفهان تصمیم گیری برای ساعت نمایشگاه با همفکری و توافق مشارکت کنندگان و فعالین صنعت طلا و ریاست محترم شرکت نمایشگاه ها انجام شد و قرار بر این شد ساعت برگزاری از 11 صبح لغایت 8 بعدازظهر در خردادماه برای علاقمندان دایر شود تا مشارکت کنندگان بتوانند نهایت بازدهی را از زمان نمایشگاه در این 4 روز حاصل کنند و اینگونه طولانی ترین زمان نمایشگاهی در کشور (9 ساعت در روز)در پانزدهمین نمایشگاه طلا و جواهر اصفهان رقم خورد.

پانزدهمین نمایشگاه طلا و جواهر اصفهان

مجری برگزارکننده پانزدهمین نمایشگاه طلا و جواهر اصفهان گفت:خوشه صنعتی طلا قرار شد از 2000 متر از غرفه داران مصنوعات طلای اصفهان که در این نمایشگاه شرکت کنند به صورت یارانه ای از حمایت خوبی برخوردار شوند.

سید معلمی گفت :نمایشگاه طلا و جواهر اصفهان بزرگترین رویداد اقتصادی در سال 1401 در اصفهان خواهد بود و شعار این نمایشگاه از دل معدن تا حلقه ازدواج می باشد.

وی گفت :امسال در این نمایشگاه کلیه رسته ها از جمله معدن های مهم اصفهان ،ابزار ،خدمات ،کارگاه های تولیدی و بنکداران و طلا فروشان با حضوری گسترده مشارکت خواهند داشت.

پانزدهمین نمایشگاه طلا و جواهر اصفهان

مجری برگزاری نمایشگاه گفت :قرار بر این شد کلیه مشارکت کنندگان مشتری های خارجی خود را به ما معرفی کنند تا دعوتنامه برای آنها ارسال شود تا هم به عنوان مشارکت کننده و هم بازدید کننده بتوانند در این نمایشگاه حضور بهم رسانند.

وی به تفاهم نامه همکاری با شریک ترک در نمایشگاه استانبول در فروردین 1401اشاره کرد و گفت: با امضا این تفاهم نامه از تولیدکنندگان ابزار آلات کمک خواهیم گرفت تا نمایشگاه حضور یابند و بعد بین المللی نمایشگاه به شرط رفع محدودیتهای کرونایی احیا شود .

پانزدهمین نمایشگاه طلا و جواهر اصفهان

وی در پایان ابراز امیدواری کرد:کلیه بزرگان و مسئولین در این جلسه قول داده اند با تمام توان در جهت برگزاری هر چه بهتر پانزدهمین نمایشگاه طلا و جواهر اصفهان همکاری کنند.

پانزدهمین نمایشگاه طلا و جواهر اصفهان

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد