اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

8 میانبر کاربردی در ویندوز

آیا می‌دانستید که کامپیوتر شما حتی بدون موس هم می‌تواند کار کند؟

8 میانبر کاربردی در ویندوز

آیا می‌دانستید که کامپیوتر شما حتی بدون موس هم می‌تواند کار کند؟ در زمان با استفاده از میانبرها صرفه جویی کنید!
کلید میانبر یا شورتکات ها به منظور صادر نمودن سریع فرمان به نرم‌ افزار های مختلف از جمله ویندوز به کار می روند. عکس العمل هر نرم افزار به کلید های میانبر تعریف شده در آن، تنها مخصوص به خود آن نرم افزار بوده و لزوماً در تمامی سیستم ها یکسان نیست.

1. WIN
کلید WIN به تنهایی یک کلید میانبر است. با کلیک بر روی این کلید منوی ویندوز شما باز می شود، جایی که آخرین برنامه های استفاده شده و برنامه هایی که به منوی ساتارت پین کرده اید را خواهید دید.

WIN+M .2
به حداقل رساندن تمام پنجره ها می تواند زمان بر باشد، به خصوص اگر ده پنجره را همزمان باز کنید. با فشار دادن WIN + M )فشردن همزمانWIN و کلید ("M"می توانید به طور خودکار همه پنجره های باز را کوچک کنید، چه دو، سه یا ده پنجره باز داشته باشید.

WIN+F1 .3
زمانی که در اجرای برنامه های مایکروسافت مشکل دارید و دسترسی به مشاور آن ندارید، به جای جستجوی دکمه پشتیبانی مایکروسافت می توانید بر رویWIN + F1 کلیک کنید و مرکز راهنمایی و پشتیبانی ویندوز بلافاصله باز می شود.

4. WIN+E
هنگام جستجوی فایل‌ها، یافتن و کلیک کردن روی Windows Explorer با ماوس زمان زیادی را تلف می‌کند WIN + E را فشار دهید و Windows Explorer بلافاصله باز می شود.

WIN+R .5
دکمه Run به شما کمک می کند تا یک فایل را فقط با تایپ کردن نام یک برنامه، پوشه، سند و غیره باز کنید. دستور Run در منوی Start Window موجود است. یک راه سریع برای دسترسی به آن استفاده از میانبر WIN + R است.

WIN+L .6
اگر استراحت می‌کنید و میز کاری خود را ترک می‌کنید،WIN + L را فشار دهید تا سیستم تان قفل شود تا از دسترسی دیگران به آن جلوگیری شود. این میانبر همچنین به شما امکان می دهد در صورت نیاز کاربران را تغییر دهید.

WIN+Tab .7
هنگامی که تعداد زیادی برنامه باز دارید، استفاده از میانبر Win + Tab به شما این امکان را می دهد که همه پنجره های بازشده را به سرعت تغییر دهید.

WIN+F3 .8
اگر از Microsoft Outlook استفاده می کنید، WIN+F3 (F3 یکی ازکلیدهای عملکردی است که در بالای صفحه کلید شما قرار دارد) را فشار دهید تا فورا آن را باز کنید تا به ایمیل ، تقویم و مخاطبین خود دسترسی پیدا کنید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد