اونس طلا2301.81
مظنه14,876,000
18 گرم3,434,100
ارزش سکه33,515,628
قدیم (بهار)38,200,000
جدید (امامی)41,800,000
نیم24,300,000
ربع15,500,000

اگر به دنبال خرید ارزان هستید به این مرکز خرید استانبول سر بزنید

استانبول شهری است پر از مرکز خرید های مختلف که کالا های متنوعی را به بازدید کنندگان ارائه می دهد. حال اگر به دنبال یک خرید با کیفیت و ارزان هستید حتما به این مرکز خرید سر بزنید.

به گزارش سایت طلا، استانبول مانند هر شهر توریستی دیگر مراکز خرید متنوعی را در اختیار گردشگران قرار می دهد. یکی از این مراکز خرید، مرکز خرید فروم استانبول است که جذابیت بسیار زیادی برای بازدیدکنندگان دارد.

مرکز خرید فروم استانبول بزرگ ترین مرکز خرید اوت لت ترکیه می باشد. مرکز خرید اوت لت مکانی است که تولید کنندگان به طور مستقیم کالای خود را به فروش می گذارند.

این موضوع این امکان را به شما می دهد که بتوانید کالا های با کیفیت را با قیمت پایین تری خریداری کنید. البته اگر به دنبال برند های جهانی هستید نیز نگران نباشید چراکه همگی انها را در این مرکز خرید پیدا خواهید کرد.

مجموعه فروم استانبول ترکیبی از دو فضاهایی برای خرید و سرگرمی است که به یک شهر مینیاتوری شباهت داشته و بازدیدکنندگان به طور معمول در کشف مکان آن دچار مشکل می شوند.

در واقع حتی اگر قصدی برای خرید نیز نداشته باشید پیشنهاد می شود که از این مرکز خرید بازدید کنید و از سرگرمی هایی که می توانید در آنجا پیدا کنید لذت ببرید.

این مجموعه در ده کیلومتری ناحیه شهر قدیمی، در منطقه بایرام پاشا و بین دو بزرگ راه شلوغ واقع شده است که دسترسی مستقیم به ایستگاه مترو Kocatepe دارد.

مرکز خرید فروم استانبول منطقه وسیعی را شامل شده که تقریبا 300 فروشگاه از همه برند های بزرگ، 50 رستوران و کافه، آکواریوم زندگی دریایی، سرزمین لگو (لگولند)، مجموعه سینمایی، سالن بولینگ و... در آن حضور دارند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد