اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

5 آبمیوه که مانع افزایش سن شما می شود

آبمیوه های سالم راهی خوشمزه برای دستیابی به مواد مغذی مورد نیاز بدن هستند. با نوشیدن 5 آبمیوه ای که در ادامه به شما خواهیم گفت بسیار دیتر از دیگران پیر خواهید شد.

به گزارش سایت طلا، انواع خاصی از آبمیوه ها وجود دارند که می توانند فرایند پیری بدن و مغز را کند کرده و باعث شوند تا برای مدت طولانی تری جوان بمانید. باید توجه داشته باشید که آبمیوه های بازاری به دلیل قند بالای خود مفید نبوده و باید از آبمیوه های طبیعی بهره ببرید.

1. آب انار: انار سرشار از آنتی اکسیدان هایی مانند پلی فنول است که می تواند به کاهش التهاب، مبارزه با سرطان و کاهش سطح فشار خون کمک کند. علاوه بر این فواید، انار اثر منحصر به فردی را بر روی سلول های بدن گذاشته و مانع از پیری می شود.

2. آب هویج: هویج حاوی آنتی اکسیدان های متعددی است که می تواند با افزایش سن برای سلامتی شما مفید باشد. به عنوان مثال، هویج سرشار از لوتئین است که به بهبود سلامت چشم و مغز کمک می کند.

آب هویج

3. آب چغندر: این نوشیدنی فواید بسیار زیادی بر روی سلامت بدن داشته و می تواند سرعت فرایند پیری را کاهش دهد. نیترات موجود در چغندر است که در حفظ سلامت رگ های خونی مفید است و در عین حال عملکرد شناختی را با افزایش سن بهبود می بخشد.

4. آب گریپ فروت صورتی: کاروتنوئیدها ترکیباتی هستند که به میوه ها و سبزیجات رنگ طبیعی می دهند و همانطور که در بالا ذکر کردیم هویج حاوی نوعی کاروتنوئید است که به کند شدن پیری کمک می کند. گریپ فروت صورتی نیز حاوی یک کاروتنوئید است که لیکوپن نامیده می شود و در کاهش سرعت پیری تاثیر بسیاری دارد.

5. آب سبزه گندم: این آبمیوه طعم چندان خوبی ندارد اما خواص آن برای سلامتی فوق العاده است. سبزه گندم سرشار از کلروفیل است، ترکیبی که باعث سبز شدن بسیاری از گیاهان می شود. مشخص شده است که کلروفیل هنگام مصرف دارای خواص ضد التهابی قوی است که می تواند به کاهش خطر بیماری و بهبود سلامت کلی در افراد مسن کمک کند.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد