اونس طلا2414.52
مظنه14,536,000
18 گرم3,355,600
ارزش سکه32,749,608
قدیم (بهار)37,900,000
جدید (امامی)40,500,000
نیم23,600,000
ربع14,900,000

نام هایی که برای نوزادان در کل جهان ممنوع شده است

این نام‌های عجیب و غریب نوزاد در سراسر جهان رسما ممنوع شده است؛ ما می‌دانیم چرا!

نام های ممنوعه

یکی از چیزهای جالب در مورد بچه دار شدن این است که به نامی فکر کنید. برخی از مردم به مسیر سنتی می روند و نامی را انتخاب می کنند که برای سال ها در خانواده بوده است، اما دیگران ترجیح می دهند خودشان به یک نام فکر کنند. اما، برخی از والدین نام هایی برای فرزندان خود می گذارند که برای ما کمی خاص به نظر می رسد… بچه های بیچاره... ما فکر می کنیم این چیز خوبی است که این نام ها ممنوع شده است.

قوانین نامگذاری

چندین کشور در جهان وجود دارند که قوانین نامگذاری دارند یا در گذشته چنین بوده اند. این قوانین والدین را در نام هایی که می توانند برای فرزندان خود بگذارند محدود می کند. به عنوان مثال، در دانمارک والدین لیستی از نام های تایید شده برای انتخاب دارند و چندین کشور دارای قوانینی هستند که می گویند نام نوزاد نمی تواند باعث توهین یا تأثیر منفی بر کودک شود. با این حال، برخی از مردم در سراسر جهان در فرآیند نام‌گذاری خود خلاقیت زیادی به خرج داده‌اند، که منجر به ممنوع شدن نام‌های زیر شده است:

BRFXXCCXXMNPCCCCLLLMMNPRXVCLMNCKSSQLBB11116

بله، شما درست خواندید، اگرچه برای ما حتی تلفظ آن یک کار طاقت فرساست، اما یک زوج سوئدی این ایده را داشتند که روی فرزند خود، این نام را بگذارند که دولت آنها را از این کار منع کرد. به گفته والدین، این نام به سادگی "آلبین" تلفظ می شود. مطمئنیم…

Talula Does The Hula From Hawaii

دلمان برای دختر بیچاره نیوزلندی که مجبور شد 9 سال (!) با این نام راه برود، می سوزد. چرا والدینش این نام را به او داده اند، ما هنوز به طور کامل نمی دانیم! این دختر به خاطر نامش آنقدر مورد تمسخر قرار گرفت که قاضی تصمیم گرفت آن را به طور کامل ممنوع کند. نام های دیگری که در نیوزلند ممنوع شده اند عبارتند از: Anal، Mafia No Fear، 89 و Sex Fruit.

@

در برخی از کشورهای جهان نمی توان از کاراکترهای خاص در نام ها استفاده کرد، به عنوان مثال در چین. باید اعتراف کنیم که ایده پشت این نام بسیار شیرین است، زیرا در زبان چینی «@» به صورت ai-ta تلفظ می‌شود، که بسیار شبیه عبارت چینی برای عشق به او است.

Chow Tow

در مالزی برخی از مردم به فرزندان خود نام Chow Tow را می‌دادند که در لغت به معنای «سر بدبو» است. چرا با فرزند خودت این کار را می کنی؟!

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد