اونس طلا2337.71
مظنه14,686,000
18 گرم3,390,200
ارزش سکه33,087,558
قدیم (بهار)37,500,000
جدید (امامی)40,600,000
نیم23,900,000
ربع14,500,000

ترفند کاربردی برای خرد کردن راحت تر سیر!

با این ترفند جالب می توانید بهتر و راحتتر از سیر استفاده کنید!

سیر

آشپزهای باتجربه بدون سیر نمی توانند زندگی کنند! این ادویه برای انواع غذاهای گوشتی، پیش غذاها، سس ها و غذاهای جانبی، بسیار مناسب است؛ سیر حتی با قرار گرفتن در ماهیتابه، روغن را با عطر فوق العاده اش اشباع می کند. امروز قصد داریم به شما بگوییم که چگونه سیر را بدون پرس کردن، رنده کنید.

سرآشپزهای حرفه‌ای می‌دانند برای «پفی شدن» بهتر سیر که باعث آزاد شدن رایحه و آب آن می‌شود، بهتر است سیر را با رنده ریز رنده کرد.

اما مسئله این است که این روند نسبتاً پیچیده است، به خصوص اگر که ناخن های بلندی دارید و همچنین بیرون آوردن تمام سیر رنده شده کار ساده ای نیست.

ترفند

ترفند امروز ما به شما می گوید برای بیرون آوردن تمام سیرهای له شده از رنده بدون هیچ هدر رفتی، می توانید از یک راه حل جالب استفاده کنید: رنده را با سلفون یا با یک کیسه پلاستیکی بپوشانید و به این ترتیب هم از ناخن های خود در برابر خط و خش محافظت می کنید و هم سیر رنده شده را بطور کامل جمع کنید و در زمان شستن رنده نیز صرفه جویی می کنید.

نحوه پوست کندن سریع سیر

سیر را حبه کنید و در قابلمه قرار دهید. ظرف را با یک درب بپوشانید و به مدت 30 تا 60 ثانیه کاملاً تکان دهید. تمام! اکنون می‌توانید غذاهای مورد علاقه خود را بدون اینکه حواس‌تان به فرآیند زمان‌بر تمیز کردن سیر پرت شود بپزید.

چگونه بوی سیر را از بین ببریم؟

اغلب عطر سیر جذب پوست دست می‌شود و بوی ماندگاری بر جای می‌گذارد؛ برای جلوگیری از این اتفاق باید قبل از شروع به کار، یک جسم فولادی ضد زنگ را در دستان خود زیر جریان آب سرد بمالید.

شما همچنین می توانید از روش قدیمی استفاده کنید: دست های خود را با صابون لباسشویی شسته و آنها را با آب داغ بشویید.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد