اونس طلا2362.11
مظنه14,881,000
18 گرم3,435,200
ارزش سکه33,526,893
قدیم (بهار)38,200,000
جدید (امامی)41,500,000
نیم23,800,000
ربع15,200,000

با این ترفند شگفت انگیز کاناپه خود را برق بیاندازید

با این ترفند بی نظیر کاناپه شما دوباره جدید به نظر می رسد

تمیز کردن مبلمان پارچه ای

اکثر مردم دغدغه تمیز کردن مبلمان پارچه ای خود را دارند، به خصوص کاناپه های رنگ روشن که به آسانی به دلیل رنگ خود لکه می شوند. البته، می‌توانید از یک نظافتچی حرفه‌ای برای تمیز کردن کاناپه و مبلمان خود استفاده کنید، اما معمولا بسیار گران است که خوشبختانه، راه حل بسیار ارزان تری وجود دارد! این زن استرالیایی برای تمیز کردن مبل رنگ روشن خود از قرص تمیز کننده دندان مصنوعی استفاده کرد.

قرص تمیز کننده دندان مصنوعی

این زن استرالیایی یک ترفند تمیز کردن مفید و ارزان را کشف کرد تا کاناپه خود را دوباره به همان اندازه نو جلوه دهد. وی برای تمیز کردن از قرص های تمیز کننده دندان مصنوعی استفاده کرده و روش آن را در یک گروه فیس بوک که بر نکات تمیزی تمرکز دارد به اشتراک گذاشت و با استقبال روبرو شد. او فقط با چهار دلار یک جعبه قرص تمیزکننده دندان مصنوعی و یک بطری اسپری خالی خرید. این دو مورد تمام چیزی بود که او برای کار روی مبل کثیفش نیاز داشت و نتیجه کاملاً شگفت‌انگیز است!

روش انجام

این زن در پست خود در فیس بوک توضیح می دهد که بطری اسپری را با آب پر کرده و سه قرص تمیز کننده دندان مصنوعی را به آن اضافه می کند. پس از حل شدن کامل قرص ها، او مخلوط را روی مبل خود اسپری کرده و اجازه می دهد مخلوط به مدت پنج دقیقه بماند و خیس بخورد؛ سپس از یک اسکاچ ظرفشویی استفاده می کند تا به درستی پارچه را بمالد و از شر لکه ها خلاص شود. بعد، او از یک حوله تمیز برای پاک کردن آب کثیف از روی مبل استفاده می کند. با این نتیجه شگفت انگیز، کاناپه به خوبی جدید به نظر می رسد! عکس قبل و بعد آن به خوبی تفاوت فوق العاده را نشان می دهد. آیا قصد دارید این ترفند تمیز کردن مفید را امتحان کنید؟

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد