اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

شرکت در نمایشگاه های خارجی باعث پیشرفت صنعت طلا می شود

مددیر مجموعه گوهرشناسی نامی خاطرنشان کرد:شناسنامه های ما مطابق با استاندارد روز دنیا صادر می شود.

نامدار خلیلیان در مصاحبه اختصاصی با سایت طلا گفت:در همه نمایشگاه های برگزار شده تا کنون شرکت داشته ام و سیزدهمین نمایشگاه تهران را بسیار خوب و پربازدید توصیف کرد.

وی گفت:علیرغم زمان و ساعت نامناسب نمایشگاه اما با بازدید خوب و پرشوری مواجه شد .

کارشناس رسمی دادگستری معتقد است حضور کشورهای خارجی در نمایشگاه بسیار موثر است اما ابتدا لازم است که شرکتها و برندهای ایرانی در نمایشگاه های خارجی شرکت کنند و استعدادهای خود را به نمایش بگذارند تا شرکتهای خارجی بدانند چه بازاری در انتظارشان است و در نمایشگا های ما شرکت کنند.

وی گفت:شرکت در نمایشگاه های خارجی می تواند باعث ارتقا سطح کار فعالان صنفی شود ولی نه به عنوان بازدید کننده بلکه به عنوان غرفه دار و این مهم تنها با کمک نهادهای دولتی از جمله اتاق بازرگانی امکان پذیر است .

خلیلیان اعلام آمادگی کرد:مجموعه گوهر شناسی نامی داوطلب است که در تمامی نمایشگاه های خارجی در پاویون ایران حضور پر رنگ داشته باشد.

کارشناس رسمی دادگستری گفت: کرونا و رکود بازار همچنین تعطیلی کلاس های آموزشی موسسه گوهر شناسی نامی باعث شد تا این مجموعه توجه ویژه ای به سازماندهی و ارتقای بخش کارشناسی و صدور شناسنامه گوهر ها و جواهرات سواره نماید. ابتدا در سال ۹۹ کارشناسی حدود ۹۰۰ اثر خزانه جواهرات دفینه را انجام داد که امروز این آثار در موزه گوهر و آرایه های تاریخی دفینه در معرض دید عموم قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد:امروز شناسنامه های ما مطابق استاندارد روز دنیا صادر می شود.

کارشناس آثار مدرن و آنتیک موزه جواهرات دفینه بیان کرد :امروز بازار ما یک بازار شهری منطقه ای نیست و گوهر شناس ها و جواهر فروش های ما باید در نمایشگاه حتما غرفه داشته باشند و صرفا بازدید کننده نباشند.

مدیر مجموعه گوهرشناسی نامی، بهترین راهکار برای برگزاری نمایشگاه را ترغیب شرکت کننده ها و غرفه داران ،دادن امتیاز و سوبسید به آنها وهمچنین یاری رساندن نهادهای دولتی و وزارت بازرگانی به این صنعت بزرگ دانست.

وی در پایان از اتحادیه تولید کنندگان و صادر کنندگان تشکر و قدردانی کرد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد