اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

رنگ آمیزی عجیب این هواپیما ها که شما را متعجب خواهد کرد

هواپیما ها یکی از عظیم ترین وسایل نقلیه ساخته بشر هستند. به طور معمول هواپیما هایی که می بینیم رنگ آمیزی سفید و ساده ای دارند اما همیشه اینطور نیست.

به گزارش سایت طلا، کار های رنگ آمیزی هواپیما اهداف مختلفی را دنبال می کند. از ترساندن دشمن با هواپیمای نظامی وحشتناک گرفته تا بیان نوعی تفاوت توسط ثروتمندان صاحب هواپیماهای خصوصی همه دلایلی هستند که شما ممکن است یک هوایمای رنگ آمیزی شده ببینید.

1. خارج از اقیانوس: این هواپیما که با الهام از لاکپشت دریایی رنگ آمیزی شده متعلق به شرکت ایرباس بوده و برای رنگ کردن آن 16 تن رنگ به مدت 21 روز استفاده شده است.

2. افرا مارول: این جت جنگنده متعلق به نیروی هوایی سلطنتی کانادا است که با الهام از برگ درخت افرا رنگ آمریزی شده و روح کانادایی را به وجود آورده است.

3. شاهکار پردار: این هواپیمای بوئینگ 737 با الهام از خروس رنگ آمیزی شده است. شرکت صاحب این هواپیما انواعی از هواپیما ها با رنگ آمیزی حیوانات مختلف دارد اما بهترین آنها همین خروسی است که مشاهده می کنید.

4. جت رنگین کمان: این هواپیما با هدف به پرواز بردن کودکان بسیار بیمار رنگ آمیزی شده است و بسیار زیبا می باشد. این هواپیما در سال 2019 بازنشسته شد اما همه افراد به هدف آن احترام می گذارند.

5. ببر ناتو: این هواپیما که تصویر ببر با چشم های بزرگ بر روی آن نقش بسته است یک هواپیمای جنگی بود. با این حال پروژه آن چندان موفق نبود و دچار خطاهایی شد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد