اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

تزریق بیت کوین به یک موش

یک سازمان غیر متمرکز مستقل با نام «DAO» اعلام کرده است که می‌تواند توسط پروژه ای با نام «BitMouse»، بیت ‌کوین را از طریق یک ویروس اصلاح شده ژنتیکی به «DNA» یک موش تزریق کند!


بر اساس خبری که به تازگی توسط وبسایت «Vice Motherboard» منتشر شده است، یک سازمان غیر متمرکز مستقل با نام «DAO» اعلام کرده است که می‌تواند توسط پروژه ای با نام «BitMouse»، بیت ‌کوین را از طریق یک ویروس اصلاح شده ژنتیکی به «DNA» یک موش تزریق کند!

بر اساس این خبر، این سازمان مدعی شده است که می‌تواند یک موش را مهندسی ژنتیکی کند تا یک بیت‌ کوین را درون آن قرار دهد و ارزش آن را همراه با ارزش این ارز دیجیتال افزایش یا کاهش دهد. به گفته وبسایت این سازمان، ارزش موش در کنار بازار بیت‌ کوین در نوسان خواهد بود و ممکن است تا ده سال دیگر به ۱۰۰ میلیون دلار رسیده یا اصلاً قیمتی نداشته نباشد.

کارشناسان این پروژه می‌خواهند از یک کلید خصوصی برای خرید بیت ‌کوین استفاده کنند و سپس آن را با استفاده از بلوک‌های سازنده «DNA» شامل A,T,G,C دوباره کدگذاری کنند و این کد را درون یک موش قرار دهند و از آنجایی که این موش دارای فرزندانی خواهد شد، آن فرزندان نیز حامل آن کلید خصوصی خواهند بود که به اندازه «BitMouse» ارزشمند خواهند بود.

باید به این موضوع نیز اشاره کرد که الهام بخش این کار، یک خرگوش زنده است که از نظر ژنتیکی اصلاح شده است تا پروتئین فلورسنت سبز منتشر کند.

لازم به ذکر است که این سازمان قصد دارد توکن‌های غیرقابل تعویض(NFT) از «BitMouse» اصلی و فرزندان آن بسازد که به بالاترین قیمت پیشنهادی به حراج گذاشته خواهد شد و برای کسانی که هم‌اکنون از این پروژه حمایت می‌کنند، درآمد ایجاد کند.

تزریق بیت کوین به یک موش

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد