اونس طلا2414.89
مظنه14,471,000
18 گرم3,340,600
ارزش سکه32,603,163
قدیم (بهار)37,200,000
جدید (امامی)40,100,000
نیم23,300,000
ربع14,600,000

با این روش ها بی اعتمادی را در زندگی مشترک خود ریشه کن کنید

بی اعتمادی یکی از بدترین سم هایی است که می تواند هر ازدواج موفقی را مسموم کند و ازبین ببرد.

به گزارش سایت طلا، بی اعتمادی می تواند ریشه های یک ازدواج موفق را بخشکاند و ازبین ببرد زیرا یکی از مهم ترین پایه های یک ازدواج وجود اعتماد بین طرفین است.

اگر شما به همسر خود اعتماد ندارید یا او نمی تواند به شما اعتماد کند بهتر است این مسئله را با این روش ها بین خودتان حل کنید.

۱.صادق باشید: دروغ آفـت هـر رابطـه ای است و ریشـه روابط را خشک می کند . جـداً از آن خودداری کنید .

۲.علت نگفتن برخی امور خود را بیان کنید . اگر از گفتن موضوعی خودداری می کنید ، سعی کنید با دلیـل منطقی علـت سـکوت خـود را بیان کنید . فـرد بی اعتماد می فهمد که چیزی را پنهان می کنید ، پس به جای نادیده گرفتـن او ، علت را بیان کنید .

۳.وقت خود را صرف کارهای مثبت کنید . یکی از علت هـای ایـن حـس ، وسـواس فکری است . وقتی ذهـن شـما مشغول کاری می شـود ، از فکر کردن بیش از اندازه پیشگیری می شود .

۴.گذشته را در حال ، جستجو نکنید . سعی نکنید گذشته را بـا حـال تطبيـق بدهید . برعکس ، وجـه افـتـراق آن را پیدا کنیـد و بـه یـاد داشته باشید گذشته قرار نیست دوباره تکرار شود .

بی اعتمادی

۵.ترس را کنار بگذارید . بـه جـای تـرس از دست دادن ، سـعی کنید با اعتماد متقابـل و رفتارهای درست ، خـود و پارتنرتان را دلگرم نگه دارید .

۶.با پارتنر خود صبحت کنید . اگر بی اعتمادی شـما ناشی از رفتـار پارتنرتـان اسـت ؛ بـه جـای پنهان کردن با او صبحـت کنید و علت شک و گمان خـود را بیان کنید . گفتگو بهترین راه برای ترمیم رابطه است.

۷.اعتماد به نفس خود را افزایش دهید . وقتی که از درون احساس ارزشمند بودن کنیـد ، بـه مـرور تفکـر خیانـت از ذهـن شـمـا خـارج می شود و می توانید بی اعتمادی در رابطه را کاهش دهید .

۸.افراد شکاک دوری کنید . اگر فردی در نزدیکی شماست که بی اعتمادی در رابطه ی شما را تشدید می کند ، از او دوری کنید .

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد