اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

امنیت بالا مهمترین مشخصه سیزدهمین نمایشگاه طلا و جواهر تهران

نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران گفت: نمایشگاه به نوعی بلندگوی صنعت طلا و جواهر کشور به گوش مردم دنیا می باشد.

محمد کشتی آرای در مصاحبه اختصاصی با سایت گفت :سیزدهمین نمایشگاه طلا و جواهر تهران در سطح عالی برگزار گردیده و میتواند باعث رونق و توسعه صنعت طلا و جواهر کشور گردد.

کشتی رای با بیان اینکه سالن شماره 7 این نمایشگاه به شهرستان ها اختصاص داده شده و کسانی هستند که برای اولین بار در نمایشگاه شرکت کرده اند و با توجه به حضور و مشارکت اولیه آن ها در نمایشگاه باید مورد حمایت و توجه قرار گیرند و برای شرکت در رویدادهای دیگر مورد تشویق قرار گیرند.

وی مهمترین مشکل نمایشگاه را زمان آن اعلام کرد و گفت : اگر زمان نمایشگاه با تعطیلی پنج شنبه و جمعه همراه بود باعث می شد نمایشگاه با استقبال بیشتری روبه رو شود و مردم از استان و شهرستانهای دیگر به راحتی میتوانستند در نمایشگاه حضور پر رنگ تری داشته باشند.

سیزدهمین نمایشگاه طلا و جواهر تهران

نایب رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران بیان کرد در این نمایشگاه نمایندگی های شرکتهای خارجی حضور دارند اما طبیعتا اگر خود کشورهای خارجی بتوانند حضورپیدا کنند نمایشگاه بیشتر بین المللی خواهد شد و به نوعی صدای صنعت طلا و جواهر کشور به گوش مردم دنیا خواهد رسید.

وی خاطر نشان کرد برگزاری این نمایشگاه به این شکل باعث تعجب بسیاری از کشورها شده که تبلیغات منفی علیه کشورمان می کنند و امنیت کشورمان را زیر سوال برده اند در حالیکه این نمایشگاه با امنیتی بسیار بالا و در فضایی آرام در حال برگزاری است و خلاف تبلیغات منفی آنها ثابت شد.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد