اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

با این ترفند شیشه جلوی ماشین خود را در چند ثانیه یخ زدایی کنید!

با استفاده از این ترفند دیگر یخ، شیشه جلو ماشینتان را خراش نمی دهد!

شیشه جلو

هر فصلی مزایای خود را دارد، اما زمستان معمولا کمتر مورد علاقه ماست. هوا خیلی سرد است و این سرما ناراحتی های زیادی را به همراه دارد. یکی از آنها قطعاً شیشه جلوی یخ زده ماشین است. بسیاری از افراد برای جلوگیری از یخ زدن شیشه جلوی خود روکش های دستی دارند، اما فراموش کردن پوشاندن آن اتفاق می افتد. ولی دیگر نیازی به منتظر ماندن و گذراندن زمان برای از بین بردن یخ در سرمای یخبندان نیست!

آب داغ ممنوع

قبل از اینکه به ترفند بسیار آسان خود بپردازیم، مهم است که توجه داشته باشید که هرگز نباید آب داغ را روی شیشه جلوی یخ زده خود بریزید! ممکن است راه حلی منطقی به نظر برسد، اما آب داغ در واقع می تواند باعث شکستن شیشه شود.

شما می توانید ماشین خود را گرم کنید و اجازه دهید که شیشه گرم شود، اما این کار هزینه زیادی از نظر بنزین و زمان در بردارد. یخ‌شکن نیز یکی دیگر از روش‌های وقت‌گیر است، در حالی که وقتی بیرون همه چیز یخ زده است تنها چیزی که می‌خواهید این است که بدون معطلی سوار ماشین گرم خود شوید. با این ترفند فقط چند ثانیه باید بیرون باشید!

ترفند

تنها چیزی که برای این ترفند نیاز دارید یک بطری اسپری ساده، مقداری آب و الکل (ایزوپروپیل) است. 1/3 آب و 2/3 الکل را با هم مخلوط کرده و در بطری اسپری بریزید. این تمام چیزی است که برای یخ زدایی ماشین خود نیاز دارید! محلول را روی شیشه جلوی خود اسپری کنید، خواهید دید که بلافاصله یخ زدایی می شود. این کار به این دلیل کار می کند که الکل دارای نقطه انجماد 89- درجه سانتیگراد است. می توانید بطری اسپری را به صورت ترکیبی داخل ماشین خود نگه دارید، هرگز یخ نمی زند.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد