اونس طلا2214.27
مظنه14,211,000
18 گرم3,280,600
ارزش سکه32,017,383
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

۲۰۰۰ بلیت برای بانوان فروخته شد/ آزادی آماده میزبانی از تیم‌ملی است

مدیر مجموعه ورزشی آزادی از استقبال خوب بانوان برای تماشای بازی فوتبال ایران و عراق خبر داد و گفت: تعداد ۲۰۰۰ صندلی در استادیوم آزادی به بانوان اختصاص پیدا کرده بود که با فروش این تعداد بلیت، سامانه بلیت فروشی مختص بانوان بسته شد.

به گزارش سایت طلا،احمد مددی با اشاره به استقبال خوب بانوان برای تماشای دیدار ایران و عراق، اظهار کرد: حدود ۲۰۰۰ صندلی برای بانوان جهت تماشای دیدار ایران و عراق در جایگاه ۶ تا ۱۴ استادیوم آزادی بر اساس پروتکل‌های بهداشتی پیش بینی شده بود که با استقبال خوب بانوان، این تعداد بلیت به فروش رسید و سامانه بلیت فروشی مختص بانوان بسته شد.

وی افزود: همچنین حدود ۱۰۰۰ صندلی برای جایگاه زنان و مردان عراقی در طبقه دوم استادیوم و ۷ هزار صندلی برای مردان در نظر گرفته شده بود که از این تعداد در حال حاضر ۵۰۰۰ بلیت فروخته شده و تنها ۲۰۰۰ صندلی باقی مانده که تماشاگران علاقه‌مند به این دیدار زودتر نسبت به خرید بلیت اقدام کنند.

مدیر مجموعه ورزشی آزادی مکان ورود زنان به استادیوم آزادی را درب شرقی و درب غربی را ویژه آقایان عنوان کرد و گفت: تمام تمهیدات لازم برای ورود تماشاگران زن و مرد به استادیوم آزادی انجام شده و یکان‌های ویژه در هر دو درب مستقر شده‌اند تا مشکلی برای ورود تماشاگران به آزادی وجود نداشته باشد.

مددی با بیان این که آزادی آماده برگزاری دیدار ایران و عراق است، خاطرنشان کرد: کلیه اقدامات و تمهیدات لازم از جمله کوتاه کردن چمن، ضدعفونی کردن اتاق‌های عوامل اجرایی و رختکن‌های میزبان و مهمان، فعال کردن سیستم وای فا برای رسانه‌های نوشتاری و تصویری، خط کشی، هماهنگی لازم با آتش نشانی، اورژانس و.. در آزادی انجام شده و مشکلی برای برگزاری این دیدار وجود ندارد.

وی همچنین با اشاره به انجام یکسری اقدامات فرهنگی توسط شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی بعد از پیروزی تیم فوتبال ایران و صعود به جام جهانی قطر، گفت: یکسری اقدامات فرهنگی توسط شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی بعد از پیروزی تیم فوتبال کشورمان برابر عراق برنامه ریزی و تدوین شده است که سعی داریم این اقدامات را به نحو احسن انجام دهیم.

مدیر مجموعه ورزشی آزادی تاکید کرد: تنها تماشاگرانی امکان ورود به آزادی را دارند که از سامانه بلیت فروشی بلیت تهیه و پس از تایید وزارت بهداشت کد شناسه دریافت کرده‌اند.

وی در پایان گفت: آماده یک میزبانی تاریخی از تیم ملی کشورمان هستیم.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد